یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران توانمندی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم و صنعت دفاعی دارند که می‌توانند آن را در اختیار نیروهای مسلح عراق قرار دهد.

خبرگزاری دانا

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ایران ظرفیت و توانمندی‌های زیادی را در حوزه‌های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم و صنعت دفاعی دارد که می‌تواند این تجربه و دانش را در اختیار نیروهای مسلح عراق قرار دهد که موجب شتاب بیشتر در مسیر رشد و بالندگی تامین امنیت کشور عراق شود.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن در دشمنی خود با مردم کشورمان لحظه‌ای درنگ نمی‌کند و چنانچه از دشمنی دشمنان لحظه‌ای غفلت کنیم، دشمن از اردوگاه ما یارگیری خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

مسئولان اردنی در سایه پیروزی «بنیامین نتانیاهو» رئیس حزب افراطی لیکود رژیم صهیونیستی در انتخابات اخیر، به کابینه آتی این رژیم درباره وضعیت قدس هشدار دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سیاست گذاری سیزدهمین جشنواره عمار گفت: با توجه به رسالت جشنواره امسال «روایت زن ایرانی» به عنوان شعار محوری جشنواره فیلم عمار انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور سابق کشورمان، درگذشت مرتضی محمدخان، از مؤسسان حزب اعتدال و توسعه را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر نخست وزیر انگلیس از تماس تلفنی وی با رئیس حکومت امارات خبر داد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی اصفهان گفت: ضروری است دانشگاهیان به زبان مشترک در جهاد تبیین برسند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور «قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی» را برای اجرا به وزارت دادگستری ابلاغ کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از هدیه ویژه شهرداری به دانش آموزان نخبه قرآنی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه خبر آنلاین

رسالت حکمرانی صیانت از جان و مال شهروندان است؛ چنانچه در اصل 22 قانون اساسی تصریح شده است. پرسش این است که آیا در حال حاضر جان، مال، حیثیت، کرامت و حقوق همه ایرانیان بدون استثنا از مصونیت برخوردار است؟

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج تحول‌آفرین و فرصت‌ساز است، گفت: وظیفه بسیج تهییج جامعه برای حرکت رو به جلو و ایجاد تحول در عرصه‌های مختلف است.