چهارشنبه 6 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت در توییتی نوشت: فرزند سوم‌تان به دنیا بیاید زمین یا خانه بین پدر و مادر نصف نصف می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشنهاد می‌شود دستگاه قضایی افرادی نظیر آقایان محمد خاتمی و جهانگیری و عبدالله نوری و... چند مدعی اصلاحات دیگر را احضار کند و در یک نشست رودررو از آنها بخواهد دلائل و اسناد خود را درباره ادعای قتل‌! خانم مهسا امینی ارائه کنند و از این نشست فیلم تهیه کرده و برای اطلاع عموم مردم از تلویزیون پخش شود.

خبرگزاری دانا

دبیر کل سازمان ملل درباره چشم‌انداز دیدار سران روسیه و اوکراین گفت: فکر می‌کنم بسیار مهم است که مطابق با منشور سازمان ملل، قوانین بین‌المللی، شرایطی برای رسیدن به صلح ایجاد کرد، اما اگر واقع‌بین باشیم، هم‌اکنون این احتمال بسیار دور است و انجام گفت‌وگوی مستقیم بین آنها، بسیار مشکل است و امکان‌پذیر نیست.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور پیش از سفر به نیویورک با اشاره به اینکه بدون لکنت از حق ملت بزرگ ایران دفاع می‌کنیم گفت: امیدوارم این سفر بتواند آثاری برای کشور و نظاممان و برای ملت‌های مسلمان و مستضعف عالم داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیسی درباره ادعاهای غرب درباره ساخت بمب اتمی گفت: ما بارها به آن پاسخ دادیم، این ادعاها بی اساس هستند و جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که بمب اتمی در دکترین دفاعی ما هیچ جایگاهی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

راه‌اندازی مترو در دهه 60 مخالفان خودش را داشت. محسن هاشمی؛ مدیرعامل سابق مترو به خبرآنلاین گفت: «دلواپسانِ آن روزها مخالف احداث مترو بودند.» او با ذکر خاطره‌ای از مرحوم آیت‌الله هاشمی در دفاع از راه‌اندازی مترو یادآور شد: «در حالی که برخی تحصیل‌کرده‌های غربی مخالف بودند آخوندها موافق احداث مترو بودند.» منبع: خبرآنلاین

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور تاکید کرد تحریم‌ها علیه مردم ایران بسیار ظالمانه است و برای ما مهم است که تحریم‌ها برداشته شود.

وب‌گاه عصر ایران

او با بیان این‌که شهریار در هر دو عرصه غزل‌های فارسی و ترکی پیشگام و پیش‌قراول بوده گفت: شهریار توانسته به قله‌های این دو عرصه دست یابد و توانسته به اوج درجه عرفانی نائل شود و در دوره معاصر عرفان را با شعر به پیوند برساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی درباره موضوع تبادل زندانی با آمریکا گفت: در آمریکا نیز تعدادی شهروند ایرانی زندانی هستند و ما بارها اعلام کردیم و این می‌تواند یک موضوع مستقیم انساندوستانه باشد و به آمریکایی‌ها گفتیم که می‌توانیم با آنها جدای از مذاکرات هسته‌ای گفت‌وگو کنیم.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور پیش از سفر به نیویورک با اشاره به اینکه بدون لکنت از حق ملت بزرگ ایران دفاع می‌کنیم گفت: امیدوارم این سفر بتواند آثاری برای کشور و نظاممان و برای ملت‌های مسلمان و مستضعف عالم داشته باشد.

وب‌گاه الف

برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، رئیس جمهور دقایقی قبل تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تدوین نقشه راه دیپلماسی انرژی کشورهای عضو شانگهای، یادآور شد: باید مشخص شود که قرار است میان ایران، ترکمنستان، جمهوری آذربایجان، روسیه، هند، پاکستان و افغانستان و ترکیه چه قراردادهای گازی یا نفتی منعقد شود.

وب‌گاه عصر ایران

اگر پیام واکنش مردم نسبت به فوت مهسا امینی را نگیریم، که متاسفانه بارها نگرفتیم و تاوان آن را پس دادیم، مطمئناً در آینده به شکل خشونت‌وار مردم واکنش نشان می‌دهند و من نگران هستم.