چهارشنبه 6 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه فرارو

ماجرا مهسا امینی برگ برنده‌ای برای نظام نیست / در تمامی سه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در باب حجاب و عفاف، بندی بر مبنای تشکیل گشت ارشاد، سوار کردن زنان در ماشین و بردن آن‌ها برای ارشاد و اصلاح اخلاقی وجود ندارد / حتی مصوبه 427 شواری فرهنگ عمومی نیز تنها به ذکر وظیفه «تذکر» برای افراد بدحجاب اشاره کرده / ضروریست دولت در ماجرای مهسا امینی از مردم عذرخواهی کند / مدیریت جامعه با باید...

خبرگزاری دانا

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: اجرای طرح ساماندهی ترافیکی گلزار شهدا و مجموعه «پردیسان قائم (عج)» از اوایل مهرماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود این که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با ورزشکاران بر توسعه ورزش همگانی تاکید کردند تعطیلی فعالیت‌های ورزش همگانی به یک ماه رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده انتظامی تهران در خصوص دستگیری مهسا امینی توسط گشت ارشاد گفت: لباس مهسا امینی در لحظه دستگیری مناسب نبود.

خبرگزاری دانا

رضایی در نشست تخصصی عفاف و حجاب مدارس استان گفت: برنامه‌ریزی در راستای اقناع فکری دانش آموزان برای پذیرش قلبی و درونی عفاف و حجاب و عمل به آن مهمترین وظیفه مدیران مدارس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت آیین‌نامه تخصیص زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم را تصویب کرد.

خبرگزاری تسنیم

امیرالمؤمنین علیه‌السلام در فرازی از این نامه‌ی خویش به مالک اشتر، توصیه‌هایی در «نهی از خودپسندی و عدم ظلم به رعیت» ارائه می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علت احتمالی طولانی شدن صدور احکام دوره جدید اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را بررسی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع آگاه با تکذیب نامه روحانی به آیت‌الله محقق داماد گفت: نیازی به سواد رسانه‌ای قابل توجهی نیست، هر خواننده‌ای به سادگی درمی‌یابد که با متنی سراسر جعل و حتی خنده‌دار مواجه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرانجام پس از ماه ها کش و قوس، سورنا ستاری یکی از دو بازمانده دولت حسن روحانی هم از کابینه سید ابراهیم رئیسی جدا شد تا رئیس جهاد دانشگاهی پس از ماه ها شایعه، جای این مدیر را بگیرد. سورنا ستاری که در دوران مدیریتش اقتصاد دانش بنیان را به عنوان یکی از مهمترین صنایع کشور در روزگار سخت تحریم ها جا انداخت و به دستاوردهای مهمی رسید. با جدایی ستاری دیگر هیچ یک از اعضای کابینه روحانی در کرسی...

وب‌گاه 55 آنلاین

شریعتمداری گفت: اصلاح‌طلبان از مرگ مهسا خوشحالند.