چهارشنبه 6 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

؛ همسر رئیس جمهور با تأکید بر اینکه بانوان باید نقش جدی‌تر و پررنگ‌تری در عرصه اجتماعی ایفا کنند، گفت: امروز ابلیس فراتر از هر مکان و زمانی در حال ترویج موهومات عجیب و غریب در قالب توسعه فحشا است تا ولایت خودش را تقویت کند.

وب‌گاه عصر ایران

عده‌ای با هدف انحراف افکار عمومی از فاجعه غم‌بار درگذشت مهسا امینی، به همان عادت مذموم دروغ‌پراکنی در سالیان گذشته بازگشته‌اند و این بار هم دست به جعلی ناشیانه و داستان‌سرایی هجوآمیز زده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همسر رئیس جمهور گفت: امروز به رغم ضرورت حضور پررنگ زنان مسلمان در عرصه‌های اجتماعی، امپراتوری رسانه‌ای بدترین، وحشیانه‌ترین و مردسالارانه‌ترین نوع دیکتاتوری را علیه زنان اعمال می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: علیرضابیگی گفت: ادامه یا عدم تداوم عضویت آقای احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام حادثه مهمی است که می‌تواند تفسیرها و تأویل‌های بسیاری به‌دنبال داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک منبع آگاه در روابط عمومی دفتر حجت‌الاسلام حسن روحانی، با تکذیب نامه رئیس‌جمهور سابق به آیت‌الله محقق داماد گفت: هدف از این تحرکات و عملیات‌های روانی پیش‌پا افتاده، انحراف افکار عمومی از واقعه‌ی دردناکی است که جان عزیز دختر ایران، مهسا (ژینا) امینی را گرفت و وطن را به سوگ نشاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده پر از ارجاعات اشتباه و اشارات غیرواقعی است و به سبب زمان‌پریشی آشکار متن، زمان و مکان رویدادها همخوانی ندارد که نشان از تقلای ترحم‌برانگیز نویسندگان دروغ‌پرداز آن دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: جمیله علم الهدی گفت: امروز ابلیس فراتر از هر مکان و زمانی در حال ترویج موهومات عجیب و غریب در قالب توسعه فحشا است تا ولایت خودش را تقویت کند

وب‌گاه گسترش

به نظر می رسد نارندرا مودی، نخست وزیر هند مستقیماً حمله مسکو به اوکراین را محکوم کرده و به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفته است که اکنون زمان جنگ نیست.

وب‌گاه الف

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در آستانه شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد که به دلیل پیمان شکنی آمریکایی ها، توافق بدون تضمین برای ما بی معنی است.

وب‌گاه الف

رئیس جهاد دانشگاهی با حکم رئیس جمهوری، سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

خبرگزاری دانا

روح الله دهقانی فیروز آبادی رئیس جهاد دانشگاهی با حکم رئیس جمهوری، سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس جهاد دانشگاهی با حکم ابراهیم رئیسی، معاون علمی رئیس جمهور و جایگزین سورنا ستاری شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در جریان گفتگو با برنامه صف اول ضمن اشاره به دستاورد‌های اخیر صنعت هسته‌ای کشورمان گفت: در حوزه سلامت و پلاسما درمانی اخیراً بر روی سه بیمار در تهران روند درمانی انجام شد که نتیجه‌ی مثبتی داشت. وی افزود: به دنبال این هستیم، جوی که علیه صنعت هسته‌ای کشورمان به راه افتاده است تا مسیر ما را مسدود کنند، با استفاده...