چهارشنبه 6 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ارسال درخواست افزایش سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی به سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: 209 شبکه در مقابل جمهوری اسلامی ایران در حال تولید برنامه هستند در حالی که ما در رسانه ملی بیش از 120 شبکه داریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: استفاده از دستگاه‌های پرتودهی و همچنین استفاده از پلاسما می‌تواند از بروز آفت در محصولات کشاورزی جلوگیری کند و نرخ ماندگاری آن‌ها را افزایش دهد.

خبرگزاری دانا

روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) از محدودیت های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح، تردد و توقف تمام وسایل نقلیه به غیر از خودروهای مجاز برای رژه در بزرگراه شهید هاشمی و بلوار علامه عسگری خبرداد.

خبرگزاری دانا

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی بیانیه‌ای از همه دست‌اندرکارانی که در برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی تلاش کردند، تشکر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم متوازن سازی مناسبات، نقش‌آفرینی در سازمان های موثر منطقه ای و بین المللی، عضویت در پیمان های اثرگذار چون بریکس و شانگهای را همزمان با پیشبرد مذاکرات رفع تحریم ها در وین دنبال می کند اما تمامی تخم مرغ ها را در سبد مذاکرات قرار نداده و سرنوشت امور مختلف کشور را به برجام گره نزده است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با شدت گرفتن ضدحملات نیروهای اوکراین، به نظر می‌رسد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در شرایط دشواری قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل کارخانه مازندران با اشاره به فرصت طلایی پیش روی تولید کاغذ از تلاش‌های انجام شده، موانع پیش رو و الزامات رسیدن به خودکفایی در تولید کاغذ سخن گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محدودیت‌های ترافیکی پیرامون بهشت حضرت زهرا (س) همزمان با برگزاری رژه نیرو‌های مسلح اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت ترکیه به پروازهایی که در مسیر ایران است، به‌صورت مشخص یارانه فوق‌العاده‌ای می‌پردازد. اگر هزینه پرواز به ترکیه 10میلیون تومان است، چهار میلیون از مسافر دریافت می‌شود و شش میلیون دیگر را دولت ترکیه پرداخت می‌کند

خبرگزاری دانا

اگر عده‌ای مانند برخی از به اصطلاح استارتاپ‌ها، آشکارا خون مهسا امینی را ابزار کاسبی اقتصادی خود قرار دادند، برخی افراد و جریان‌های سیاسی هم از آن کاسبی سیاسی می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه بغداد الیوم، وفا محمدکریم از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق از موافقت رهبر جریان صدر با دیدار با نمایندگان هیئت سه جانبه خبر داد و گفت: حزب دموکرات در روند تشکیل دولت جدید پیش شرط‌هایی تعیین کرده است. وی تاکید کرد که مقتدی صدر موافقت کرده با هیئت سه‌جانبه تشکیل شده از سوی گروه‌های سیاسی عراق شامل هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی شورای امنیت ملی روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که مسکو و پکن توافق کردند ضمن تقویت تماس‌های بین مقامات ارشد نظامی دو طرف، همکاری‌های دفاعی در زمینه انجام رزمایش‌ها و گشت‌زنی‌های مشترک افزایش یابد. «نیکلای پاتروشف»، دبیر شورای امنیت ملی روسیه در همین رابطه گفت: مسکو و پکن به صورت مشترک خواستار ایجاد نظم جهانی عادلانه‌تر...

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: بیمه سلامت برای تمام خدمات سرپایی بیمه‌شدگان زیرپوشش 70 الی 85 درصد هزینه درمانی را پرداخت می کند و بیماران فقط 15 الی 30 درصد حق فرانشیز طبق تعرفه دولتی به مراکز درمانی طرف قرارداد می‌پردازند.