چهارشنبه 6 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به مراسم اربعین، گفت: دولت و ملت عراق علیرغم سیاه‌نمایی دشمنان در ایجاد شکاف بین دو کشور ایران و عراق، از زائران خالصانه مهمان‌نوازی کردند.

خبرگزاری دانا

فوت مهسا امینی ملعبه ای در دست گروه‌های مختلف برای خودنمایی شده است. از سلبریتی‌ها و بازیگران و ورزشکاران گرفته تا شاخ‌های مجازی و مسئولان سابق؛ همه تلاش می‌کنند تا به اسم دفاع از حقوق زن و نفی حجاب اجباری از نمد دختر کردستانی برای خود کلاه بدوزند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آذری جهرمی در پیامی نوشت: تحول بزرگ در عرصه‌ی دانش‌بنیانها در 8 ساله‌ی دولت قبل بر هیچ کسی پوشیده نیست و این حاصل سیاستگذاری صحیح دولت قبل و تلاشهای جناب آقای ستاری در مقام اجرا بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس اداره امور فرهنگی و اجتماعی دفتر معاون اول رئیس جمهوری، در رابطه با پرداخت فوق العاده خاص و بازگشت به کار پرستاران اخراجی، نامه زد.

وب‌گاه عصر ایران

مراد این نوشته این نیست که وزیر کنونی کشور جای خود را به وزیری روحانی بدهد چون از این مجلس درنمی‌آید اما چون آقای وحیدی به حضور میدانی علاقه‌مند است در یک میدان واقعی نزدیک وزارت کشور - میدان ولی عصر - بایستد تا ببیند مردم چه نظری دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد جواد آذری جهرمی طی پیامی ضمن خداقوت به سورنا ستاری از زحمات وی قدردانی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر منتشر شده درباره دستور معاون اول رئیس جمهوری برای واریز سه میلیارد دلار به حساب دولت عراق برای بازسازی حرم امام حسن (ع) تکذیب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، با ادامه ضدحمله‌های سربازان اوکراینی و پیشروی آن‌ها به درون مناطق اشغال شده شمال شرق این کشور فشارهای نظامی و دیپلماتیک بر پوتین نیز بیش‌تر می‌شود.

خبرگزاری مهر

جلسه معرفی و بررسی کتاب «به سوی ابدیت»، زندگینامه سرلشکر شهید عبدالرسول استوار محمود آبادی، چهارشنبه 30 شهریور در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مشاور رئیس سازمان منابع طبیعی گفت: مشکلات اقتصادی معیشت مردم را ناپایدار کرده و مردم برای جبران این شرایط به سمت بهره‌کشی از منابع زیستی رفته‌اند. اگر برای اصلاح شرایط اقتصاد مردم منطقه فکر نشود بهبود اکوسیستم جنگل‌های زاگرس امکان‌پذیر نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در سال تحصیلی جدید دروس تخصصی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برای دانشگاه‌های فرهنگیان و علوم پزشکی در کنار گرایش‌های عمومی برای سایر رشته‌ها ارائه خواهد شد. دانشگاه‌های فرهنگیان استان‌های کردستان، یزد، خراسان جنوبی، اصفهان، خوزستان، لرستان، البرز، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری ودانشگاه‌های شاهد، علوم پزشکی اردبیل، علوم پزشکی فسا و علوم پزشکی شهید...

خبرگزاری مهر

با وجود این که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با ورزشکاران بر توسعه ورزش همگانی تاکید کردند، تصمیم وزارت ورزش تعطیلی فعالیت های ورزش همگانی را به یک ماه رساند!

خبرگزاری مهر

محدودیت‌های ترافیکی پیرامون بهشت زهرا (س) همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای از خدمت‌رسانی موثر به زائرین شریف در مراسم اربعین تشکر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در نشست ستاد ملی هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: باید در هفته تربیت‌بدنی جریان‌سازی کنیم چراکه سیاست ما اثرگذاری در سطح ملی است.