سه‌شنبه 29 خرداد 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

در روزهایی که کسانی می‌کوشند از نگاه آرمانی سایه فاصله بگیرند یا بعضی بحث توده را پیش کشیدند استادی در اندازه و آوازه شفیعی کدکنی نه تنها بر فرم سایه که بر محتوای شعر او مُهر تأیید می‌زند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در ادامه پیگیری‌های مستمر خود از کیفیت و کمیت تردد زائران اربعین، در گفتگوی تلفنی با استاندار ایلام ضمن اطلاع از آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در این استان و مرز بین‌المللی مهران، بر رفع مشکلات و تسریع در خدمات‌رسانی به زوار تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اینکه مجریان و کارشناسان ایرانی شبکه‌ی بی‌بی سی فارسی و سایر رسانه‌های مشابه آن در سوگواری برای ملکه، کاسه‌های داغ‌تر از آش شده‌اند مایه‌ی شرمندگی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در نشست سران قوا ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله طالقانی نوزدهم شهریور سال 1358 دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه عصر ایران

در نشست شنبه شب سران سه قوه که به میزبانی سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، اعضا فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور را مورد بررسی قرار دادند.

وب‌گاه الف

فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز سازوکار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا بررسی شد.

خبرگزاری مهر

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: از 15 شهریور تا کنون 240 پرواز اربعین از ترمینال سلام این فرودگاه انجام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: علی اکبر صالحی درباره مذاکرات محرمانه با آمریکا در عمان گفت: دکتر احمدی‌نژاد در مذاکرات عمان راه من را نبست. حضرت آقا گفته بودند که ایشان متولی دو راه دیپلماسی باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز سازوکار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نشست شنبه شب سران سه قوه که به میزبانی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، اعضا فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور را مورد بررسی قرار دادند. در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه کشور از جانب مقام معظم رهبری به دولت، روند تهیه، تدوین و تصویب آن در هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی در چارچوب زمان بندی مناسب...

خبرگزاری مهر

فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.