شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعال اصولگرا با انتشار توئیتی به اظهارات عین اللهی واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رضا نیازمند: وقتی علم شنید که نماینده‌اش از کارخانه اخراج شده و از رفتن به بهشهر هم ممنوع شده رفته به شاه شکایت کرده که این کار به دستور اقبال انجام گرفته تا نماینده بهشهر از حزب مردم انتخاب نشود. شاه هم از اقبال پرسیده چرا این کار را کردی. او اظهار بی‌اطلاعی کرده است. خلاصه اینکه در نظر شاه و اقبال و علم این‌طور وانمود شده که من (یعنی شریف امامی) به تو (نیازمند) این دستور را داده‌ام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرایط طرح فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی برای خودروی وانت آریسان در آذر 1401 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ماشالا به اعتماد به نفس تان؛ چون با این حجم از ناتوانی و اوضاع شلم شوربای دارو و درمان، اعتماد به نفس در حد بی نهایت می خواهد که وزیر هم بمانید

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت:«با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت به صورت واقعی و رقابتی و بر اساس میزان عرضه و تقاضا کشف خواهد شد که این موضوع برای مشتریان و هم برای خودروسازان مهم است، زیرا از یک سو، خریداران خودرو را در بورس کالا با قیمت کمتری نسبت به قیمتی که الان در بازار آزاد هست، می‌توانند بخرند و در سوی دیگر خودروسازان نیز محصولات خود را با قیمت بالاتری نسبت به قیمت‌گذاری دستوری به فروش خواهند رساند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«هایما S7پلاس» امروز هم رشد 5 میلونی قیمت داشت و در بازار میلیارد و 120میلیون تومانی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو از تداوم رشد قیمت در بازار خودرو حکایت دارد، با این تفاوت که امروز رشد قیمت به برخی از خودروها محدود شد و برخی خودروهای پرطرفدار رشد قیمت داشتند و برخی دیگر ثبات.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در دیدار وزیر نیرو با وزیر امور خارجه ترکمنستان، بر توسعه و تقویت همکاری‌های تهران - عشق‌آباد در زمینه افزایش تعاملات آب و انرژی تاکید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: اتصال برق برخی مناطق هرمزگان در جریان زلزله روز چهارشنبه دچار اختلال شده و گروه‌های فنی در حال عیب‌یابی به منظور بازگرداندن پایداری شبکه برق این مناطق هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو در دیدار با وزیر امور خارجه ترکمنستان بر تلاش مشترک دو کشور برای افزایش حجم قرارداد مبادله برق در کنار توسعه همکاری‌ها در حوزه ساخت نیروگاه‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعتصاب رانندگان کامیون صحت ندارد، افراد حاضر به خرید و فروش در بازار خودرو نیستند و تکذیب افزایش قیمت روغن موتور از اخبار اقتصادی امروز است.

خبرگزاری دانا

امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت گفت: به صورت انبوه و تجاری هیچ‌گونه «گوشی آمریکایی» وارد کشور نشده است. با توجه به واردات مسافری آیفون 14 به زودی فرایند رجیستری این گوشی‌ها که به رویه مسافری وارد کشور شده‌اند، اطلاع‌رسانی شود.

خبرگزاری مهر

بندر امام - معاون امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای تحقق توسعه تجارت دریامحور در خوزستان، برای 86 پروژه زیرساختی بیش از 31 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دولتی صورت گرفت.

خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: طرح تعویض پلاک خودروهای قدیمی منطقه آزاد اروند به پلاک ملی منطقه اروند در دستور کار پلیس است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: با توجه به کمبود نیروی معلم در آموزش و پرورش دولت از تبدیل وضعیت کارکنان ماهر و خبره به معلم استقبال می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکان از اول بهمن 1350 تا شهریور 52 که بیش از 19 ماه می‌شود تغییر قیمتی نداشت و بعد از آن بود که ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد، با بالارفتن قیمت مواد اولیه قیمت این خودرو تا حدودی گران می‌شود.