شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانا

حامد آرامش گفت: به منظور صیانت از نیروی کار داخلی و جلوگیری از اشتغال غیر مجاز اتباع خارجی، اصلاحیه بخشنامه جرایم بند (ج) ماده (11) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده (181) قانون کار توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اجرا ابلاغ شد.

وب‌گاه الف

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمبود دارو به ویژه داروهای بیماران خاص، گرانی آن و توزیع نشدن عادلانه در کشور موجب عرضه داروهای اساسی به بازار سیاه شده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمسیون اصل نود گفت: در جلسه کمسیون با مسئولان سازمان ثبت بر ضرورت راه اندازی سامانه املاک و اسکان با همکاری مشترک وزارت راه و سازمان ثبت در نحوه ارائه اطلاعات به وزارت راه تاکید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نوشت: پیکان خاطره انگیزترین خودرو ایرانیان است. ماشینی که هنوز هم بین بعضی جوانان ایرانی طرفداران فراوانی دارد. اتومبیل خاطره‌ها جایگاه ویژه‌ای در تاریخ ایران دارد. در سال 52 این خودرو برای بار اول دچار افزایش قیمت شد، که همین افزایش قیمت سبب ناراضایتی مردم در آن زمان شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از صدور مجوز چهار هزار مشاغل خانگی در این استان خبر داد.

خبرگزاری دانا

شرکت پارس خودرو توانست در 8 ماه ابتدایی امسال از مرز تولید 90 هزار دستگاه خودرو سواری عبور کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در 16 استان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری گفت: یک سوم جمعیت ایران در مناطق ناپایدار بافت فرسوده و حاشیه شهرها زندگی می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست پیگیری مصوبات ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در اجرای بند 6 و 7 مصوبات پنجاه و ششمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار که با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نمایندگان بانک مرکزی و معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی برگزار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو مشخص شد.

وب‌گاه گسترش

سومین جلسه کارگروه طرح نوسازی و بازسازی صنایع کشور به ریاست رئیس هیات عامل ایدرو و با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان ملی استاندارد، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتاق بازرگانی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - طرح احداث منطقه آزاد قصرشیرین که 15 اردیبهشت سال جاری به صورت رسمی به منطقه آزاد تجاری تبدیل شد با تصویب اساسنامه آن در هیات دولت عملا با وارد مرحله عملیاتی شدن از رکود خارج شد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت آب نیرو گفت: پروژه خط انتقال مستقیم آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج با عزم جهادی وزارت نیرو در دولت سیزدهم به مرحله بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری تسنیم

به جای ایجاد بستر برای برگزاری این‌همه نمایشگاه خودرو در طی 9 ماهه امسال که فقط محلی برای مانور خودروهای چینی شده باید فکری به حال سازوکار تولید و بهبود وضعیت صنعت خودرو کرد.

خبرگزاری مهر

در جلسه معاونان وزرای راه و شهرسازی و میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بر لزوم همکاری مشترک جهت ایجاد امکان استفاده از تسهیلات بانکی به منظور مرمت واحدهای با ارزش تاریخی تاکید شد.

وب‌گاه فرارو

«با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت به صورت واقعی و رقابتی و بر اساس میزان عرضه و تقاضا کشف خواهد شد که این موضوع برای مشتریان و هم برای خودروسازان مهم است، زیرا از یک سو، خریداران خودرو را در بورس کالا با قیمت کمتری نسبت به قیمتی که الان در بازار آزاد هست، می‌توانند بخرند و در سوی دیگر خودروسازان نیز محصولات خود را با قیمت بالاتری نسبت به قیمت‌گذاری دستوری به فروش خواهند رساند.»