شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانا

بیتا از پیشرفت 43 درصدی طرح جامع منطقه آزاد کردستان خبر داد و گفت: طرح جامع به عنوان محور برنامه‌ریزی و توسعه منطقه از بدو تاسیس سازمان منطقه آزاد کردستان در اولویت و اهتمام ویژه قرار دارد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت آب نیرو گفت: پروژه خط انتقال مستقیم آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج با عزم جهادی وزارت نیرو در دولت سیزدهم به مرحله بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو در جریان سفر خود به عشق‌آباد، در راستای تقویت روابط دوجانبه در حوزه‌های آب و انرژی با رئیس جمهور کشور ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه گسترش

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت از تداوم اختلال در سامانه بهین یاب خبر داد و گفت: از لحاظ ملی در حال رفتن به سمت یک یاس سامانه‌ای هستیم؛ یعنی بخاطر این اختلالات وقتی صحبت از سامانه می‌شود دست و دل مردم می‌لرزد و نگران می‌شوند.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که موضوع تفکیک وزارت راه و شهرسازی را با دولت مطرح کردیم جمله دقیق رئیس‌جمهور این بود که مدتی صبر کنید؛ بنابراین با این موضوع مخالفتی نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتربرنامه ریزی شرکت برق حرارتی گفت: نیروگاه شازند سهم عمده‌ای در آلودگی هوای شهر اراک ندارد و این موضوع بر اساس داده‌ها قابل تایید است.

وب‌گاه عصر ایران

موارد انجام نشده احصا شده و در ستاد هوای پاک مطرح کردیم. فقط این را می‌خواهیم که اعتباراتی که تاکنون مصوب شده حتما در بودجه 1402 دستگاه‌ها در نظر گرفته شود.

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو در جریان سفر خود به عشق‌آباد، در راستای تقویت روابط دوجانبه در حوزه‌های آب و انرژی با رئیس جمهور کشور ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به دستگاه ها و اتاق های مربوط به بخش خصوصی مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در چهار بند ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ارایه نظر درباره آبگیری سد «چم‌شیر» را منوط به گزارش وزارت نیرو خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت نیوز نوشت: کشور هند سال‌هاست به طور جدی وارد صنعت خودروسازی شده و خواستار رشد و توسعه است. مشخصات شاسی بلند جدید هندی ها را در ادامه ببینید.

خبرگزاری تسنیم

با وجود تهدید کامیون‌داران از سوی مزدوران و عناصر ضدانقلاب در برخی از مسیرهای مواصلاتی، اما در پایانه بار بندر امام خمینی (ره) به عنوان بزرگ‌ترین پایانه بار کالای اساسی کشور تردد روان و عادی برقرار است.

خبرگزاری دانا

رضا شکاریان گفت: این اداره کل اعلام آمادگی خود را مبنی بر میزبانی از پیروز در منطقه میان دشت جاجرم طی همکاری با استان سمنان را به سازمان محیط زیست کشور انعکاس داده است.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تدوین طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای نخستین بار در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان از ثبت هجده میلیون و 846 هزار و 240 تردد در محور های مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان طی 8 ماهه نخست سالجاری خبر داد.