شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از حمایت مالی بلاعوض 300 میلیونی این صندوق در سال از شرکت‌های دانش بنیان برای انجام آزمون‌های تخصصی روی محصولات فناورانه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه حضور میان مردم برای مسئولان حرکت مثبتی است، گفت: با این روحیه وزرا، مردم مانعی میان خود و دولت نمی‌بینند.

وب‌گاه مشرق نیوز

محصولات ایرانخودرو و سایپا امروز چهارشنبه 9 آذر با قیمت‌های روز گذشته در بازار آزاد معامله می‌شوند

خبرگزاری مهر

وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به دستگاه ها و اتاق های مربوط به بخش خصوصی مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در چهار بند ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانا

مشاور مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در امور نابینایان و کم بینایان با اشاره به تحریم ها و مشکلاتی که برای افراد معلول ایجاد کرده است، گفت: بر اثر تحریم ها چاپگر بریل به ایران داده نمی شود اما در شهر اصفهان یکی از شرکت های دانش بنیان وارد عمل شد و برای اولین بار توانست چاپگر بریل را در ایران تولید کند که قابل رقابت با نمونه های خارجی آن است.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بافت‌های فرسوده مازندران بر احیای این بافت‌ها تاکید کرد و گفت: مرمت و واگذاری خانه‌های تاریخی باید در اولویت برنامه‌ها و توجه همه مدیران مرتبط باشد.

خبرگزاری دانا

اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: طی دو ماه اخیر و در راستای اجرای قانون جامع حدنگار و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، 140 دفتر حدنگاری در سطح استان یزد آغاز به کار کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در مرحله‌ی هشتم ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن امکان نام‌نویسی در 16 استان از جمله مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و خراسان شمالی وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تاکید بر تقویت همکاری‌ها ایران و ترکمنستان در حوزه آب و انرژی به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، مجتبی علیرضاپور اظهار کرد: گلوگاه‌های شبکه سراسری با همت معاونت انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر و همکاری شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیرو شناسایی و برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شده است. علیرضاپور خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقدامات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به منظور شفاف سازی و ارائه توضیحات تکمیلی در خصوص نحوه مشارکت شرکت‌های متقاضی در ارائه خدمات تجاری به کسب و کار (CSP)، نشستی در تاریخ هفتم آذرماه 1401 با حضور تعدادی از شرکت‌های متقاضی برگزار گردید. با توجه به ماموریت ابلاغی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در برنامه هوشمندسازی فروشگاه‌ها به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و متعاقب آن فراخوان منتشره،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت آب نیرو گفت: پروژه خط انتقال مستقیم آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج با عزم جهادی وزارت نیرو در دولت سیزدهم به مرحله بهره‌برداری رسید.