شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانا

بسیاری از مشاغل در حوزه های مختلف نیازمند دریافت کارت مهارت هستند، در نتیجه کارگران بیش از هر چیز نیاز به کارت مهارت فنی و حرفه ای دارند.

خبرگزاری دانا

رها سازی فاضلاب خانگی در کوچه و خیابان های شهرخاش در حالی یک چالش و معضل پیش روی شهروندان است که پیگیری این موضوع در بین دستگاه‌های مختلف بلاتکلیف مانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس جمهور کشورمان به همراه جمعی از اعضای هیات دولت، صبح امروز پنجشنبه به منظور بهره‌برداری از طرح انتقال آب سد آزاد به سنندج، وارد این شهر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد. اما سطح معاملات پایین است. کارشناسان دلیل افزایش قیمت را وجود تورم عمومی در کشور می‌دانند.

خبرگزاری دانا

پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج، روز پنجشنبه با حضور ریییس جمهور به بهره برداری رسید تا بعد از سال ها، مردم این شهر از آب شرب گوارا بنوشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پراید 111 اکنون در قیمت 214 میلیون تومان به فروش می‌رسد. اما پراید 131 نیز اکنون به نرخ 196 میلیون تومان عرضه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسالت نوشت: کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس صنعت خودرو، دراین‌باره گفت: قیمت خودرو درحال حاضر تنها متأثر از نوسانات ارزی کشور است. هرچند که دلار پس از سقف‌شکنی مجددا به کانال‌های قبلی بازگشت، اما این کاهش به حدی نبوده که بر قیمت‌ها در بازار خودرو تأثیر بگذارد. درنتیجه انتظار می‌رود قیمت دلار بیش از این‌ها کاهش یابد تا روند صعودی قیمت‌ها در بازار خودرو متوقف شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت سیزدهم در جهت تحقق رویکرد عدالت محور خود، تاکنون بیش از نیمی از تعهدات خود برای اشتغال آفرینی را انجام داده است.

خبرگزاری دانا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تلاش وزارت کار معطوف بر کنترل تورم است، گفت: مطالبات صندوق‌های بازنشستگی تا پایان سال صفر می‌شود.

خبرگزاری مهر

رکوردزنی جدید قیمت سکه، بخشنامه مالیاتی جدید برای لوکس سواران، فعالسازی تجارت ترجیحی با پاکستان و اعلام فهرست کالاهای مشمول کاهش حقوق گمرکی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.