شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه مشرق نیوز

کنترل رشد نقدینگی، بهبود منابع ارزی و پیشرفت اجرای برنامه‌های دولت در حوزه کنترل تورم خبرهای خوب اقتصادی بودند که دولتمردان در حیاط دولت مطرح کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا در تهران شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت صنعت گفت: آیفون 14 در روند رجیستری قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور برای کاهش نرخ ارز، سکه و تورم چه برنامه‌ای دارید؟ آیا مردم اسلام آباد و علی آباد مسئول کاهش و مدیریت قیمت و بازار هستند یا شما؟

خبرگزاری دانا

مصطفی مصطفایی گفت: جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناواران برتر که روز 14آذرماه در محل دانشگاه رازی برگزار خواهد شد از 83 پژوهشگر تجلیل بعمل می آید.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، هدف از نوسازی مناطق ناپایدار شهری را درآمدزایی ندانست و تاکید کرد: هدف والای بازآفرینی بافت فرسوده شهری امنیت جان و زندگی مردم است که دولت تمام قد از فعالان این عرصه حمایت می کند.

خبرگزاری مهر

مشارکت در «بورس بین‌الملل مناطق آزاد» برای کلیه متقاضیان منتشر و شرایط آن از جمله داشتن سرمایه اولیه 30 میلیون یورویی و داشتن منابع یا درآمد ارزی با منشأ خارجی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه گفت: آقای رئیس جمهور و مسئولان اگر برنامه‌ای برای کاهش قیمت‌ها ندارید بگویید مردم بدانند و اگر برنامه‌ای دارید هر چه زودتر دست به کار شوید.

خبرگزاری مهر

طبق آماررسمی اعلام شده از سوی گمرک، آمار صادرات "غیر نفتی" کشورمان به عراق در بازه مورد بررسی با 6 درصد رشد مواجه بوده است.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به دستگاه ها و اتاق های مربوط به بخش خصوصی مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در چهار بند ابلاغ کرد.

وب‌گاه الف

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اجرای 53 هزار واحد مسکن خودمالکی با پیشرفت 57 درصدی، گفت: از این تعداد وام 3292 واحد (6.1 درصد) پرداخت شده است.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور 91 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 29 هزار و 190 میلیارد ریال و اشتغال 2 هزار و 672 نفر طی 8 ماه امسال در استان بوشهر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای به دستگاه‌ها و اتاق‌های مربوط به بخش خصوصی مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را ابلاغ کرد. در این نامه که پنجم آذر ماه صادر شده، آمده است: به استناد ماده 61 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و آئین‌نامه اجرایی آن، یکصد و سی و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع...

خبرگزاری تسنیم

طی حکمی از سوی سرپرست وزارت راه و شهرسازی، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: دولت می توانست با آسودگی خاطر و بر اساس آنچه که در قانون برای استخدام معلمان به دو شیوه ورود به دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی دستگاه های دولتی مشخص شده است، نیاز خود را برطرف کند.