شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نفت درباره وصول طلب‌ها در موضوع صادرات گاز به عراق گفت: سال گذشته حدود یک میلیارد یورو و امسال حدود 1.6 میلیارد یورو از معوقات خود را دریافت کرده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز در تذکرات شفاهی خود به موضوعاتی همچون وضعیت تورم و افزایش قیمت ارز و طلا و همچنین وضعیت استخدامی و حقوق پرستاران پرداختند که در این گزارش می‌خوانید.

وب‌گاه گسترش

آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از احداث اولین شهرک فناوری کیف و کفش و پوشاک کشور در آذربایجان شرقی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: هم اکنون معاملات بازار خودرو متوقف است به طوریکه افراد حاضر به خرید و فروش نیستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این خبر خودروهایی از گروه خودروسازی سیتروئن را معرفی خواهیم کرد.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از آمادگی بنادر استان بوشهر برای پذیرش کشتی‌های حامل کالاهای اساسی تا ظرفیت 30 هزار تن خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 3هزار واحدی روبرو شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری در بازدید از بافت های فرسوده مازندران بر احیای این بافت ها تاکید کرد و گفت: مرمت و واگذاری خانه های تاریخی باید در اولویت برنامه ها و توجه همه مدیران مرتبط باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی نیازمند سرعت بخشیدن تحویل حجمی آب است، اما وزارت نیرو تاکنون 15 درصد آب کشاورزی را به صورت حجمی تحویل داده که آن نیز دارای مسائل و مشکلات فنی است که باید بازبینی شود.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - 9 طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شامل 2 مجتمع خدماتی رفاهی و 16 کیلومتر بهسازی راه روز چهارشنبه در مراسمی با حضور داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان قزوین بهره برداری شد.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در استان هرمزگان خبر داد تا در صورت موفقیت، در سایر استانها نیز اجرایی شود.

خبرگزاری تسنیم

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 3هزار واحدی روبرو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر گفته این محموله، آنتی‌بیوتیک‌های آموکسی‌سیلین، کوآموکسی کلاو، آزیترومایسین، سفکسیم و سفالکسین از برندهای مورد تایید سازمان غذا و دارو را شامل می‌شود.