شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جدیدترین دور ثبت نام نهضت ملی مسکن در 16 استان کشور آغاز شده است، درحالیکه از قبل در سامانه جامع طرح حمایتی مسکن اطلاع رسانی نشده است.

وب‌گاه گسترش

سیدروح‌الله لطیفی - کارشناس گمرک

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دومین محموله 55 تنی آنتی‌بیوتیک، روز سه‌شنبه (8 آذر) وارد کشور شد؛ محموله‌ای که به سفارش سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، توسط سازمان هلال احمر به کشور وارد شده و بزرگتر از محموله قبلی است، اما هنوز بطور رسمی اعلام نشده که مبداء و سازنده این داروها کدام کشور یا شرکت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که کرملین تلاش می کند به ایالات متحده بفهماند که دخالت های فزاینده واشنگتن در منطقه مورد مناقشه اوکراین خطرهای بسیاری را به دنبال دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA)، یک مسابقه از سری مسابقه‌های مساله‌محور بنیاد ملی نخبگان در قالب طرح شهید بابایی است که با هدف آموزش علاقه‌مندان به این فناوری و پرورش این افراد در کشور برگزار می‌شود و طی آن، در فرایند‌های مشخص حضوری و غیر حضوری، آموزش‌های لازم را به علاقه‌مندان ارائه می‌شود و در نهایت با طرح موضوعات جدی صنعت در حوزه هوش مصنوعی،...

خبرگزاری تسنیم

قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو در مرحله چهل و یکم انجام و ظرفیت محصولات در این بخشنامه مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در استان هرمزگان خبر داد تا در صورت موفقیت، در سایر استانها نیز اجرایی شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کار در خصوص آینده یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیکی گفت که استفاده از کالابرگ اختیاری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان محیط زیست گفت: در فصل بودجه ریزی کشور منابع مناسب انجام قوانین هوای پاک در سال 1402 دیده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهار منبع آگاه به خبرگزاری رویترز اعلام کردند که مسکو فهرستی از بیش از 500 محصول چون قطعات خودرو، هواپیما و قطار را به هند ارسال کرده است چرا که تحریم های اعمالی علیه مسکو، کمر روسیه را شکسته و توانایی این کشور را برای حفظ صنایع حیاتی اش کاهش داده است.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز سازو‌کار اسقاط خودرو را تعیین تکلیف کردند.

خبرگزاری دانا

سپهوند گفت: 1800 شغل در 16 مرکز کارآفرینی در استان لرستان ایجاد شده است.

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو، ساز و کار اسقاط کامیون، خودرو و موتورسیکلت را تعیین کردند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: یک هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار در راستای رفاه حال زائران و مردم، صرف ایجاد زیرساخت و تقویت مسیرهای مربوط به اربعین در داخل کشور شد.