یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

تشکل‌های دانشجویی و دانشجویانی که عضو تشکل‌ها نیستند اگر 50 نفر باشند، می‌توانند تقاضای تجمع قانونی دهند و مسئولیت آن را بپذیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی از ایجاد 670 هزار فرصت شغلی در هفت ماه نخست سال‌جاری خبر داد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس مصوبات اخیر شورا تشکل‌های دانشجویی و دانشجویانی که عضو تشکل‌ها نیستند اگر 50 نفر باشند، می‌توانند تقاضای تجمع قانونی دهند و مسئولیت آن را بپذیرند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرآیند جدید و راهبردهای اصلی برنامه‌ریزی و توسعه خدمات پس از فروش کالاهای سرمایه‌ای و بادوام تولیدی و وارداتی در کشور را ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 2 هزار و 145 واحدی در تراز یک میلیون و 408 هزار و 348 واحدی ایستاد.

خبرگزاری دانا

مختار احمدی گفت: بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در استان کرمانشاه 4 درصد کاهش یافته که نتیجه اقدامات انجام شده در راستای اشتغالزایی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی صنعت آب گفت: علیرغم اینکه در شرایط بارشی خیلی خوبی نبودیم ورودی مخازن سد‌ها به حدود 2.7 میلیارد متر مکعب رسید که در مقایسه با سال گذشته حدود 13 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری دانا

محبی گفت: متاسفانه در حدود 10 سال است که محورهای مواصلاتی در استان خراسان رضوی بهسازی و ترمیم نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این خبر خودروهایی از محصولات سوزوکی را معرفی خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: متوسط صدور پروانه های ساختمانی در کشور از 6 ماه به یکماه کاهش یافته است

خبرگزاری مهر

معاون ایمیدرو گفت: با توجه به اینکه در کشور با کمبود مشاوران تراز اول حوزه اکتشاف مواجه هستیم، استفاده از مشاوران خارجی می‌تواند به کسب نتایج بهتر و انتقال دانش روز به این حوزه منجر شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسم پسندیده پاسخگویی دولت به ملت، این‌بار از طریق تماس تلفنی و با «سید صولت مرتضوی» آغاز شد و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جوان معلول قولِ خواستگاری داد و به پیرمردی که نگران داروهای همسرش بود، قولِ کمک و همیاری.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی صنعت آب گفت: بر اساس ایستگاه‌های باران‌سنجی وزارت نیرو بارش‌های از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر) تا امروز نسبت به دوره بلندمدت 54ساله با کاهش 16 درصدی همراه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای اقتصاد با صدور مجوز احداث خط لوله انتقال فرآورده های نفتی رفسنجان - بیرجند - مشهد (تابش)، سقف سرمایه گذاری در این طرح را یکصد هزار میلیارد ریال و زمان اجرای آن را تا سال 1406 تعیین کرد.