یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

امروز دوشنبه 7 آذر 1401خودروی های هایما S7 در دو رنگ، هایما S5 در سه رنگ در بورس کالا عرضه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: روند صعودی قیمت خودرو همچنان ادامه دارد و عرضه در بورس کالا هم قیمت‌ها را کاهش نداد.

وب‌گاه گسترش

کارشناسان عوامل ایجاد تعارض منافع را بروکراسی سنگین، پیچیده و زمانبر دستگاه‌های اداری و موازی‌کاری‌های زائد در روند پیگیری مباحث کاری می‌دانند که در بخش معدن به‌شدت و حدت بیشتری به‌چشم می‌خورد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور در راستای اجرای طرح نظارت ستادی صبح امروز در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حضور یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله رئیسی صبح امروز (دوشنبه) با حضور وزارت علوم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این وزارتخانه بازدید و در جریان عملکرد این بخش از دستگاه اجرایی قرار گرفت. در این نظارت ستادی، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن همراهی با رئیس جمهور، گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در دولت سیزدهم ارائه کرد. پیش از این، آیت الله رئیسی در راستای اجرای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیرکارگفت: به دنبال طراحی سامانه ثبت بیکاران در کشور هستیم تا با اطلاعات و آمار دقیق‌تر بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی برای رفع معضل بیکاری انجام دهیم.

وب‌گاه عصر ایران

کارل و برتا هر دو پایه‌گذار شرکتی شده‌اند که در همه زمینه‌ها حرفهایی برای گفتن دارد و بعد از 137 سال توانسته خود را در بهترین شرایط حفظ کند. این شرکت بزرگ و معظم، مرسدس‌بنر نام دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی ایمیدرو برای ارائه کمک‌های مالی و مشاوره‌ای به طرح های هفتگانه فولادی و به بهره برداری رسیدن آنها خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی گمرک گفت: تجارت خارجی کشور در 8 ماهه سال جاری با 10 درصد افزایش به رقم 69 میلیارد و 484 میلیون دلار رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسریع در روند مولدسازی دارایی های دولت گفت: پیش نویس مصوبه فروش و مولدسازی دارایی‌های دولت به تصویب شورای عالی هماهنگی سران قوا رسید.

خبرگزاری دانشجو

رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره عزم دولت سیزدهم مبنی بر توسعه پالایشگاه‌های فراسرزمینی اظهارکرد: درحال حاضر با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه ونزوئلا ارتباطات خوبی را برقرار کردیم و اخیرا نیز در این کشور، اقدام به تاسیس پالایشگاه فراسرزمینی کرده‌ایم. وی افزود: برخی از پالایشگاه‌های کشورهای آمریکای لاتین، همچنان...

خبرگزاری مهر

معاون اقتصادی با بیان اینکه بندرامیرآباد به تنهایی با بنادر کشور در ساحل دریای خزر برابری می‌کند بر ضرورت توسعه بندرامیرآباد و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا به 10 میلیون تن تأکید کرد.

خبرگزاری دانا

سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: خواروبار، انواع نان، میوه و سبزی، حمل‌ونقل مسافر، غذاهای رستوران و قهوه‌خانه‌ای، پوشاک و مرغ بیشترین حجم تخلفات در هفت ماهه امسال بوده است.