شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: عبدالملکی حالا با حکم وزیر اقتصاد به ریاست «دبیر شورای عالی مناطق آزاد» رسیده، همان جایی که زمانی درباره آن گفته بود: «مناطق آزاد لطمه بزرگی به عملکرد و فرهنگ اقتصادی کشور زده! انتظار می‌رفت مجلس در برابر خواسته غیرمنطقی افزایش هفت منطقه آزاد جدید مقاومت کند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ماده هفت قانون کار مبتنی بر «امنیت شغلی کارگران» در حال بازنگری است و در این راستا نظرات شرکای اجتماعی گرفته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قدیری ابیانه در گفته و گو با خبرآنلاین گفت: اورانیوم خوراک کشتی های باری، مسافربری و جنگی با سوخت اتمی است. سوخت گیری با اورانیوم این امکان را به یک کشتی می دهد که 6 ماه در دریا باشد بدون اینکه نیاز به تجدید سوخت داشته باشد که برای ایران بسیار مهم است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مخبر گفت: ایران از 2700 کیلومتر ساحل برخوردار است و 400 کیلومتر به اقیانوس دسترسی دارد که با اتکا به این ظرفیت‌ها می‌توان در کشور تحول ایجاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه مسائل و مشکلات اصلی استان خوزستان بر کسی پوشیده نیست، از نمایندگان استان خواست چند پیشنهاد کلیدی و راهگشا را برای ایجاد تحول جدی در استان خوزستان طراحی کنند تا این پیشنهادات در دستور کار دولت قرار گیرد.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور گفت: برنامه دولت برای ایجاد شهرهای پتروشیمیایی و شهرهای مولد کشاورزی می‌تواند ظرفیت‌های اشتغالزایی را در این استان افزایش دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام بورس کالا گفت: مقاومت های زیادی در زمینه عرضه خودرو در بورس کالا صورت گرفت که هنوز هم ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناسان می‌گویند در یکی از آلوده‌ترین رودخانه‌های آمریکای مرکزی، یک گونه تمساح آسیب‌پذیر با وجود آب‌هایی که به فاضلاب پایتخت کاستاریکا تبدیل شده‌اند، رشد می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تارا دنده‌ای امروز دوشنبه هفت آذر در بازار آزاد با رشد قیمت پنج میلیونی، معادل 485 میلیون فروخته می‌شود. درعوض قیمت 206 تیپ 2، سه میلیون کاهش پیدا کرد و به 331 میلیون رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: با عرضه همه خودرو‌ها در بورس دست دلالان و واسطه گران این حوزه قطع می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه 7 آذر روز این نیرو، طی نشستی درباره آخرین دستاوردهای نداجا مطالبی را بیان کرد. مشروح گفت وگو با امیر ایرانی در ادامه آمده است: شما اخیرا اعلام کردید که قرار است بالگردهای هجومی و پهپادهای بردبلند به منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی ارتش الحاق شود. با توجه به اینکه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با رؤسای دانشکده‌ها و اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به بیانات اساتید و ارتباط با دانشگاه گفت: در حوزه‌های کارشناسی، دبیرخانه ارتباط خوبی با اساتید دانشگاه داشته، ولی ارتباط نظامند و نهادی ضعیف است. از وقتی که دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی...