یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

مدیر شبکه تلویزیونی کتاب از پخش برنامه‌ها از آنتن رسانه ملی استقبال کرد و گفت: ما به دنبال برندسازی از چهره‌هایی هستیم که ظرفیت اجرای شبکه کتاب را دارا هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی بازار آزاد خودرو نشان می‌دهد روند صعودی قیمت ها مانند هفته گذشته ادامه دارد و خبرهای آزادسازی واردات و افزایش عرضه در بورس کالا نیز نتوانست شتاب رشد قیمت‌ها را کاهش دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس صنعت خودرو گفت: ورود خودرو به بورس کالا، گامی در جهت آزادسازی و واقعی‌شدن قیمت‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری طرح حرم های مطهر وزارت راه و شهرسازی گفت: محدوده فعالیت این صندوق در بافت تاریخی، مذهبی، فرهنگی شاهچراغ (ع) به 360 هکتار افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال پیکان روز جمعه هفته جاری طی یک مسابقه دوستانه مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

بورس کالای ایران امروز 900 دستگاه خودروی هایما شامل هایما S 7 و S 5 روی تابلوی معاملات برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو در جدیدترین پیش‌بینی خود از تداوم کاهش بارش در هفته جاری نسبت به هفته قبل در حوضه‌های آبریز کشور خبر داد و اعلام کرد: حوضه‌های آبریز مناطق شمالی و غربی این هفته بارش دارند و هفته آینده حوضه‌های آبریز جنوب غربی، غرب و شمالی شاهد بارش خواهند بود.

خبرگزاری مهر

قاسم زاده گفت: 38 درصد پرشدگی سد ها وجود دارد که معادل 18 میلیارد متر مکعب میشود که این عدد نسبت به سال گذشته افزایش دو درصدی داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از مکاتبه دولت با چینی ها برای فعال سازی 12.1 میلیارد یوان فاینانس قطار سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی با بیشتر از 20 وعده اقتصادی پا به پاستور گذاشت که معروف‌ترین آنها ساخت یک میلیون واحد مسکونی و ایجاد یک میلیون شغل در سال بود. این‌ها بزرگ‌ترین وعده‌های دولت سیزدهم بود که امروز مجریان‌شان را از دست دادند و هر دو مجری مستعفی شدند.

خبرگزاری مهر

سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از توافق با نیروهای مسلح برای تأمین زمین به منظور استفاده از طرح نهضت ملی مسکن خبر داد که در مراحل تغییر کاربری قرار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رشیدی کوچکی درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی عنوان کرد: در خصوص موضوع وزیر راه اگر بذرپاش معرفی شود، به نظر می‌رسد مجلس رای خوبی بدهد و احتمالا ایشان گزینه نهایی دولت باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آقایی گفت: بیش از 90 درصد مبادلات کالا توسط ناوگان حمل ونقل دریایی انجام می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منادی سفیدان گفت: نظام رتبه بندی معلمان که یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های طرح تحول بوده را دنبال کرد تا معلم در جایگاه و منزلت واقعی خود قرار گیرد و به تبع آن کیفیت آموزش در مدارس نیز ارتقا یابد.