یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: طرح نهضت ملی مسکن در اولین سال درگیر موضوعاتی همچون مکان‌یابی، تامین زمین، طراحی و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها بود که انتظار می‌رود در سال دوم و آمدن وزیر جدید کارها مقداری روی غلتک بیفتد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وان روزهای پرجنب‌وجوشی را سپری می‌کند؛ جایی که ایرانی‌ها هرازگاهی برای خرید در تعطیلات به آن سفر می‌کنند. در تابستان ضریب اشغال هتل‌های این شهر به 100درصد رسید، اما از مهرماه با آغاز تحولات در ایران و به دلیل محدودیت اینترنت، ضربه‌ای به صاحبان هتل‌های وان وارد شد، به گونه‌ای که ضریب اشغال هتل‌های این منطقه در ماه نوامبر (آبان‌ماه) به 30 درصد رسید.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر با بیان اینکه 38 درصد از بارهای صادراتی کشور توسط کشتیرانی دریای خزر حمل می‌شود، گفت: این در حالی است که فقط 20 درصد از ناوگان در حال تردد به بنادر شمالی، متعلق به کشتیرانی دریای خزر بوده و بقیه مربوط به کشتی‌های خارجی و ناوگان کشتیرانی بخش خصوصی ایران است.

خبرگزاری دانا

عسکری با بیان اینکه گلخانه‌ها جزو اولویت کمیسیون کشاورزی و آب مجلس شورای اسلامی است، گفت: به منظور عملیاتی و اجرایی‌شدن کشت‌های گلخانه‌ای به دلایل مختلفی اعم از تولید بیشتر و اشتغال، مسیر را سهل‌الوصول کردیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حاشیه مراسم نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری وزارت علوم که از صبح امروز در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، برترین پارک‌های علم و فناوری در زمینه پیشبرد برنامه‌های معاونت و فناوری معرفی شدند. مراسم تقدیر با حضور زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون فعلی و سورنا سناری معاون پیشین علمی و فناوری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای کارگروه دائمی شورای راهبری فناوری‌ها و تولید دانش بنیان با صدور مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی «سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (cvc) سنگ آهن و صنایع وابسته» و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی «فن‌آسا» با هدف فعالیت در حوزه امنیت فضای مجازی موافقت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل در آیین گرامیداشت اولین سالروز تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که امروز در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تدوین برنامه توسعه هفتم کشور و ارسال لایحه بودجه به دولت هستیم و باید از این فرصت نهایت استفاده را هم در تدوین برنامه و احکام توسعه هفتم و هم احصا کمبود‌های بودجه داشته...

خبرگزاری دانا

تجملیان عضو شورای شهر یزد گفت: برخی از دستگاه‌های استانی بدون نظر شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد، درحال توسعه بی رویه شهر به آن سوی کمربندی و کنار گذر جنوب غربی هستند.

خبرگزاری دانا

فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 122 میلیون تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این خبر خودروهایی از محصولات سوزوکی را معرفی خواهیم کرد.

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور از پرداخت 6 هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تبصره 18 به استان ها طی یک هفته آینده، خبرداد و گفتد: وزارت کشور باید استانداران را مکلف کند تا از فرصت ها و ظرفیت های هر منطقه در قالب این تبصره برای اشتغالزایی استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران گفت: مشکلات درون ساختاری در بخش تعاون بویژه حوزه ساختمان و مسکن رو به افزایش است.

وب‌گاه گسترش

امیرحسین جلالی - فعال صنعت خودرو