یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

وزیر علوم از بازنگری در آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خبر داد و گفت: در آیین نامه جدید تصمیم داریم رئیس پارک، عضو شورای دانشگاه شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: در حال ساخت ماهواره آیات برای پیش بینی زلزله هستیم و جهت تامین اعتبار برای 23 طرح کلان محور نیز تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

محسن رضایی گفت: در سال های گذشته اقداماتی برای تبدیل شدن بندر امیرآباد به منطقه آزاد اقتصادی انجام شد اما به دلیل اختلافات مسئولان و نمایندگان وقت مازندران در مجلس شورای اسلامی این طرح به سرانجام نرسید اما دولت آمادگی لازم برای تحقق این مهم را دارد.

وب‌گاه گسترش

تامین نقدینگی و سرمایه در گردش، ضامن استمرار تولید است.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور گفت: 6 هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تبصره 18 برای اشتغالزایی در استان ها پرداخت می شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر گفت: باتوجه به شرایط روسیه و مجموعه تحولاتی که در حوزه مسیرهای حمل بار رخ داد، حجم تقاضا برای صادرات به این کشور با رشد مواجه شد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: براساس اعلام سازمان چای کشور بخش زیادی از چای‌های صادراتی ایران بی‌کیفیت است. همین موضوع نیز باعث شده در بازار جهانی بهای چای ایرانی متوسط 4.16 دلار ارزانتر از چای سایر رقبا باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس تصویب شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

فردا دوشنبه 30 آبان 1401 ایران خودرو 1000 دستگاه پژو 207 را با قیمت پایه 187میلیون و 400هزار تومان در بورس کالا عرضه می‌کند. مهلت ثبت سفارش تا ساعت 12 امروز یکشنبه 29 آبان خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

شهرام شریعتی عضو خانه صنعت، معدن و تجارت ایران

وب‌گاه فرارو

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرد: به منظور تخریب نهایی باقی‌مانده ساختمان متروپل آبادان، محدودیت ترافیکی به مدت 10 روز از امروز، 6 آذرماه در خیابان‌های اطراف این ساختمان اعمال شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با وجود آنکه امروز فرصت چهارمین مرحله فروش به اتمام می‌رسد، اما مشکل سایت این شرکت برطرف نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در واکنش به ممنوعیت واردات خودروهای فرانسوی به کشور اعلام کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای اجازه دادن به واردات خودروهای فرانسوی نداریم.

وب‌گاه گسترش

ایران خودرو در اولین طرح فروش فوق‌العاده آذرماه خود در سال 1401، 3 محصول خود را با موعدهای تحویل 30 و 90 روزه عرضه کرده است. اختلاف قیمت این خودروها با بازار آزاد به گونه‌ای است که خریدار حداقل 30 میلیون تومان سود خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور زراعی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اجرای موفق الگوی کشت به همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها و نهادها همچون مجلس، سازمان محیط زیست، بانک مرکزی و بانک‌های عامل، وزارت کشور، وزارت نیرو و قوه قضایه بستگی دارد.