یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

دولت‌ها به دلایلی از جمله حفظ اشتغال، توسعه صنایع نوپا و حفظ صنایع مرتبط با امنیت ملی به اتخاذ سیاست‌های حمایتی از تولیدکنندگان داخلی می‌پردازند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت از شکسته شدن رکورد تولید ماهانه خودرو در کشور در آبان سال جاری پس از گذشت پنج سال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت هزار واحدی روبرو شد.

خبرگزاری مهر

علی اکبر صفایی، شفاف سازی در عملکرد تمامی واحدها را بهترین روش برای مقابله با کاهش تخلفات و جرایم و ارتقای سلامت اداری دانست و بر نقش مؤثر آفرین بازرسان در عملکرد مطلوب سازمان تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور با تاکید بر ضرورت صیانت از اعتماد مردم به سازمان استاندارد، گفت: این سازمان موظف است بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت در کشور جلوگیری کند.

خبرگزاری تسنیم

شرکت های خلاق و دانش‌بنیان در کسب نمره حدنصاب می‌توانند به‌صورت یک‌ساله برای ارائه خدمات آموزشی در همه واحدهای آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش، گواهینامه دریافت کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بورس کالا در نامه‌های جداگانه شرایط خرید خودروهای عرضه شده در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (هفتم تا نهم آذر) را ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سهمیه سوخت پایه ناوگان دیزلی افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

محصولات ژن‌درمانی قیمتی نزدیک به 300 هزار دلار تا 2 میلیون دلاری دارد که امروز در کشور با یک‌دهم هزینه‌ها انجام می‌شود. زیرساخت 17 هکتاری در اختیار 500 شرکت دانش‌بنیان حوزه پزشکی قرار می‌گیرد.

وب‌گاه ورزش سه

هفته دوم مسابقات لیگ برتر گلف برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

امیرحسن کاکایی - عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت

وب‌گاه عرشه آنلاین

عرضه خودروی تارا و 207 اتوماتیک در بورس کالا با قیمت جدید اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زمان دقیق قرعه کشی فروش فوری و فوق العاده ایران خودرو در آذر 1401 اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

هفته دوم مسابقات لیگ برتر گلف برگزار شد.