یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه مشرق نیوز

بورس کالا در نامه‌های جداگانه شرایط خرید خودروهای عرضه شده در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (هفتم تا نهم آذر) را ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سهمیه سوخت پایه ناوگان دیزلی افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

محصولات ژن‌درمانی قیمتی نزدیک به 300 هزار دلار تا 2 میلیون دلاری دارد که امروز در کشور با یک‌دهم هزینه‌ها انجام می‌شود. زیرساخت 17 هکتاری در اختیار 500 شرکت دانش‌بنیان حوزه پزشکی قرار می‌گیرد.

وب‌گاه ورزش سه

هفته دوم مسابقات لیگ برتر گلف برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

امیرحسن کاکایی - عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت

وب‌گاه عرشه آنلاین

عرضه خودروی تارا و 207 اتوماتیک در بورس کالا با قیمت جدید اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زمان دقیق قرعه کشی فروش فوری و فوق العاده ایران خودرو در آذر 1401 اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

هفته دوم مسابقات لیگ برتر گلف برگزار شد.

خبرگزاری دانا

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: یک میلیون و 600 هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم در برنامه ساخت بنیاد قرار دارد که از این تعداد عملیات ساختمانی 320 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آغاز شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام دیوان عدالت اداری تعیین مجازات برای اعضای هیات مدیره اتحادیه‌ها و اتاق اصناف از سوی سازمان‌های نظام صنفی ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: برنامه‌ریزی جدی معاونت علمی حمایت از محققان و شرکت‌های دانش‌بنیان و بقیه مجموعه‌هایی است که علاقمند به فعالیت در توسعه محصول و تجهیزات وابسته به ژن درمانی و صادرات آن هستند.

خبرگزاری مهر

اکبر نیکزاد گفت: یک میلیون و 600 هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم در برنامه ساخت بنیاد قرار دارد که از این تعداد عملیات ساختمانی 320 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: همانطور که همه کالاها در سطح بازار دچار نوسان قیمتی هستند، طبیعتا خودرو نیز از ترکش تورم عمومی موجود در اقتصاد کشور بی‌نصیب نبوده و متناسب با افزایش تورم یا رشد نرخ ارز، دچار افزایش قیمت خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به‌منظور دستیابی به رشد هشت درصدی اقتصادی، باید تولید کشور جهانی و صادرات محور باشد و تقاضا افزایش پیدا کند.