یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

با رای دیوان عدالت اداری وضع تعیین مجازات برای اعضای هیات مدیره اتحادیه‌ها و اتاق اصناف از سوی سازمان های نظام صنفی و هیات های عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، خارج از حدود اختیار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اکوایران: بورس کالا شرایط خرید خودروهای عرضه شده را در هفته جاری ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در پیامی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی فوتبال ولز آورده است: بازی غرورآفرین و باغیرت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و پیروزی مقتدرانه در رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال قطر، مایه خوشحالی و مسرت همگان شد. صمیمانه از همه بازیکنان، سرمربی،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت هزار و 979 واحدی در تراز یک میلیون و 408 هزار و 208 واحدی ایستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور با تاکید بر ضرورت صیانت از اعتماد مردم به سازمان استاندارد، گفت: این سازمان موظف است بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت در کشور جلوگیری کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاریخ جدید قرعه کشی محصولات ایران خودرو اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورس کالا از هفتم تا نهم آذرماه میزبان 2174 دستگاه خودرو شامل هایما S7 و S5، تارا دستی و اتوماتیک، پژو 207 اتوماتیک و همچنین لاماری ایما خواهد بود که شرایط خرید و زمان تحویل هرکدام از این خودروها متفاوت است.

خبرگزاری تسنیم

بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید خودروهای عرضه شده در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (هفتم تا نهم آذر) را ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی، با اعلام اینکه زیان عملیاتی شرکت تراورس از منفی 50 میلیارد تومان به منفی 13 میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است، گفت: خارج کردن نام این شرکت از لیست واگذاری سازمان خصوصی سازی راهکار بهبود شرایط این شرکت است.

خبرگزاری مهر

عضو هیات عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی از پروژه عظیم تولید متانول در منطقه آزاد چابهار که با سرمایه‌گذاری 275 میلیون دلاری صندوق توسعه ملی درحال اجرا است، بازدید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رقابت گروه‌های نمایشی در جشنواره‌های تئاتر استانی به عنوان اولین گام برای حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر موضوع واگذاری سهام چهار مورد از برند‌های شهرداری شامل: شهروند، همشهری، شهرآفتاب و رفاه اظهار کرد: از گذشته واگذاری سهام برند‌های مذکور مطرح بوده و این یکی از تکالیف شهردار‌ی است که بخشی از این سهام واگذر شود. وی در ادامه بیان کرد: در راستای توسعه کاکرد‌ها و قابلیت‌های خدمت گذاری این واگذاری در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

خبرگزاری مهر

دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: وزرای سابق راه و شهرسازی وعده ساخت یک میلیون 500 هزار واحد مسکن را داده بود اما هنوز متولیان موفق به انجام و تحقق این وعده نشده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور صیانت از اعتماد مردم به سازمان استاندارد را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: این سازمان موظف است بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت و غیراستاندارد در کشور جلوگیری کند.