یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: یک میلیون و 600 هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم در برنامه ساخت بنیاد قرار دارد که از این تعداد عملیات ساختمانی 320 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آغاز شده است.

خبرگزاری تسنیم

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سهمیه سوخت پایه ناوگان دیزلی افزایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدحسن قدسی پور رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشست هم اندیشی صاحبنظران دانشگاهی و فعالان صنعت خودرو با وزیر امور اقتصادی و دارایی با موضوع واگذاری ایران خودرو و سایپا گفت: باید در دانشگاه از دور اندیشی و آینده نگری صحبت کنیم و "عمل" را جایگزین "فکر" کنیم. وی با تاکید بر آغاز مطالعات و انجام تحقیقات در راستای حل مشکلات گفت: اکنون توانایی دانشگاهی...

خبرگزاری تسنیم

وزرای آموزش و پرورش، اقتصاد و دارایی، امور خارجه، اطلاعات و جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات هفته جاری کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت.

وب‌گاه گسترش

قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان بنادراعلام آمادگی کرده است که با تأیید رئیس سازمان اداری و استخدامی، نیروهای متخصص بومی در صنعت حمل و نقل دریایی کشور را جذب کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در طرح فروش فوری ایران خودرو با موعد تحویل 30 روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU7P، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان2 عرضه شده است.

خبرگزاری دانا

قیمت خودرو امروز شنبه 5 آذر 1401 اعلام شد که بر این اساس قیمت تیبا و پراید و تعدادی از خودروهای داخلی اعلام شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

متقاضیان می‌توانند به مدت چهار روز یعنی تا فردا یکشنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند‌.

خبرگزاری دانا

پنج وزیر به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل تحقق تمدن نوین اسلامی، تربیت نیروی انسانی است.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محورهای چالوس و هراز خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خسرویان در نشست تخصصی کمیسیون ملی یونسکو - ایران که با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، معاون توسعه ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برگزار شد، به ایراد سخنرانی پرداخت. رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزرای آموزش و پرورش، اقتصاد، امور خارجه، اطلاعات و جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.