دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت سیزدهم با تسهیل و سرعت بخشی در صدور مجوزهای مشاغل خانگی و افزایش 50 درصدی اعتبارات رونق را به کارگاه‌های کوچک خانه‌ها باز گرداند.

خبرگزاری دانا

مجید عشقی گفت: درحال حاضر حدود 20 تا 25 درصد تامین مالی از طریق انتشار اوراق مشارکت و اوراق مختلفی که دولت و شرکتها منتشر می کنند، به بازار سرمایه منتقل شده است‌.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فروش خودروهای جدید ایالات‌متحده در ماه نوامبر با توجه به نرخ بهره بالا، ثابت خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا با معرفی ایران به عنوان دهمین تولیدکننده بزرگ خودروهای سواری جهان در 9 ماهه 2022 اعلام کرد، ایران در این دوره بیشتر از فرانسه، انگلیس، ایتالیا خودرو سواری تولید کرده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برنامه ریزی تولید مشترک 5 میلیون دستگاه خودرو با روسیه گفت: هرچند وزیر صمت پیشنهاد واگذاری خودروسازها به ستاد کل را مطرح کرد اما به دلیل دستورات بالادستی این موضوع را نپذیرفتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش‌بینی می‌شود گواهی سپرده شمش طلا به یکی از ابزار‌های جذاب و طلایی بازار سرمایه تبدیل شود.

خبرگزاری مهر

وحید قربانی با سفر به مشهد در شورای هماهنگی روابط عمومی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی شرکت و با مدیران روابط عمومی سازمان‌های تابعه دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه فرارو

خودرو‌های غیر استاندارد، موتورسیکلت‌های از رده خارج، کارخانه‌های آلاینده، بنزین و سوخت‌های فسیلی دست به دست اینورژن یا وارونگی هوا در فصل پاییز داده است تا آلودگی هوا در ایران سومین علت مرگ ومیر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده جلسات کمیسیون های تخصصی خود را برگزاری می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افزایش قیمت خودرو به دنبال نوسانات قیمت دلار و بلاتکلیفی برجام، ادامه دارد.

وب‌گاه الف

گروه صنعتی ایران‌خودرو دور جدید فروش محصولات خود را به صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل 30 روزه و 90 روزه از امروز سوم آذرماه آغاز می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید احتمال لغزندگی، بسته شدن معابر و محورهای برون شهری وجود دارد؛ بنابراین مسافران از انجام سفرهای غیرضروری از فردا تا روز یکشنبه خودداری کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل راه آهن ایران در حاشیه اجلاس CCTT در مسکو، از تفاهم با روسیه جهت ترانزیت 12 میلیون تن بار از مسیر ایران خبر داد.