دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه فرارو

حوضه آبریز دریای خزر هم در هفته منتهی به 11 آذرماه بیشینه بارش 46.3 میلی‌متری و متوسط محدوده 9.8 میلی‌متری را تجربه خواهد کرد. هفته آینده حوضه آبریز دریاچه ارومیه بیشینه بارش 25.1 میلی‌متری و متوسط محدوده 8.3 میلی‌متری خواهد داشت. حوضه آبریز قره قوم هم در هفته منتهی به 11 آذرماه بیشینه بارش 10.4 میلی‌متری و متوسط محدوده 5.4 میلی‌متری خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پیشنهاد افزابش وام ساخت مسکن طرح نهضت ملی در شهرهای استان تهران به 450 میلیون تومان به آقای رئیس جمهور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در 9 ماهه ژانویه تا سپتامبر 2022 با رشد 30 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به حدود 4 میلیارد یورو رسید.

خبرگزاری مهر

کرمانشاه - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه تامین بخشی از سرمایه مورد نیاز بنگاه‌ها به بورس واگذار شده است، گفت: تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان توسط بورس صورت خواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی حسین پور، مدیر کل دفتر امور ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی خارجی و سازمان‌های بین المللی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور، عابد اکبری، مدرس دانشگاه و مدیر موسسه مطالعات و تحقیقات ابرار معاصر و با مشارکت فعال جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحبنظران، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هرچند وزیر صمت پیشنهاد واگذاری خودروسازها به ستاد کل را مطرح کرد اما به دلیل دستورات بالادستی این موضوع را نپذیرفتیم.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای رفع مشکلات و موانع موجود مرکز پیشرفته محصولات سلولی پژوهشگاه رویان اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای رفع مشکلات و موانع موجود مرکز پیشرفته محصولات سلولی پژوهشگاه رویان اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری دانا

محمد رضا قوام گفت: قانون جامع ایثارگران افرادی که مشمول قانون شوند، جهت اخذ پروانه کسب، بدون مراجعه به اتحادیه صنفی و با در دست داشتن معرفی نامه اداره بنیاد شهید می توانند درخواست خود را ارائه داده و مستقیماً پروانه کسب برای آنها با در نظر گرفتن مواد قانونی صادر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: درحالی‌که هنوز طول عمر دولت به نیمه نیز نرسیده کژکارکردی‌های موجود باعث شده است تا تصویری از یک تیم شکست خورده در اذهان عمومی بازنمایی شود، این تصویر برای تغییر نیاز به تعویض برخی از اعضای تیم و آوردن چهره‌هایی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: رئیسی تصریح کرد: امروز اشتراک فرهنگی و اساس انسجامی که در میان ملت ما برقرار است، این اشتراکاتی است که کرد و لر و بلوچ و ترک و فارس و عرب و عجم را کنار هم قرار داده تا با هم بسیار مسالمت‌آمیز، با صفا، با صمیمیت و بدون احساس دوگانگی یا چندگانگی زندگی کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هییت عامل ایدرو گفت: زیان انباشته خودروسازها تا پایان سال به 140 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه سند راهبردی صنعت خودرو گام نخستی است که باید پیگیر آن باشیم، گفت: تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد بخش خصوصی نمی‌داند، شیوه برخورد دولت در آینده چگونه خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: دشمنان می‌خواستند با تحریم و تهدید، تجارت و صادرات ما را دچار وقفه کنند، اما صادرات نفتی و غیر نفتی ایران دچار وقفه نشد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از آمادگی این سازمان برای کمک به پژوهشگاه رویان و رفع مشکلات و موانع موجود خبر داد.