دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل راه آهن ایران در حاشیه اجلاس CCTT در مسکو، از تفاهم با روسیه جهت ترانزیت 12 میلیون تن بار از مسیر ایران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: امروز کشور نیاز دارد که کارخانه‌های نوآوری در حوزه سخت‌افزاری هم ایجاد شود تا در کنار دستاوردهای به دست آمده در حوزه نرم‌افزاری به نیازهای فناورانه کشور در حوزه سخت هم پاسخ داده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تب افزایش قیمت‌ها در خودروهای سایپا کمتر بوده؛ به طوری که تیبا 4 میلیون تومان گران شد و پراید هاچ‌بک (پراید 111) و ساینا 2 میلیون تومان تورم قیمتی را تجربه کردند.

خبرگزاری تسنیم

انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا با معرفی ایران به عنوان دهمین تولیدکننده بزرگ خودرو‌های سواری جهان در 9 ماهه 2022 اعلام کرد، ایران در این دوره بیشتر از فرانسه، انگلیس، ایتالیا خودرو سواری تولید کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو در جدیدترین پیش‌بینی خود اعلام کرد: حوضه‌های آبریز جنوب شرقی این هفته بارش دارند و هفته آینده حوضه‌های آبریز غربی و شمالی شاهد بارش خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت های درج شده برای طرح های فروش فوری آذرماه اعمال شده و برای کسانی که این خودروها را از قبل در طرح های پیش فروش خریداری کرده بودند با همان قیمت قبلی محاسبه خواهد شد.

خبرگزاری مهر

معاون دفتر فنی و مهندسی نیروگاه بعثت از وارد مدار شدن واحد شماره 3 این نیروگاه، پس از انجام تعمیرات دوره‌ای و اتصال به شبکه سراسری خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پژو پارس اتوماتیک هم امروز در قیمت 500 میلیون تومان در بازار خودرو کشور ثابت ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران خودرو قیمتی را که برای هایما S7 سفید در نظر گرفته 810 میلیون تومان و هایما S7 مشکی آبنوس سفارشی 833 میلیون و 500 هزار تومان است.

وب‌گاه عصر ایران

در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU7P با موعد تحویل 90 روزه به مشتریان عرضه شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم در آیین انعقاد تفاهم نامه ای میان سازمان منطقه آزاد کیش و خبرگزاری تسنیم، هدف از فعالیت در جزیره کیش را امید آفرینی، جریان سازی سالم و ارائه دستاوردهای نظام به نسل جوان عنوان کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروه صنعتی ایران‌خودرو دور جدید فروش محصولات خود را به صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل 30 روزه و 90 روزه از امروز سوم آذرماه آغاز می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار درگیر یک بلاتکیلفی است. چراکه قیمت‌ها پس از چند روز ثبات، اکنون مجددا با افزایش قابل توجهی همراه شده است.

وب‌گاه گسترش

گروه صنعتی ایران‌خودرو دور جدید فروش محصولات خود را به صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل 30 روزه و 90 روزه از امروز سوم آذرماه آغاز می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت خودرو همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است. کارشناسان معتقدند اگر دلار در کانال‌های فعلی ثابت بماند، بازار خودرو در روزهای آینده نیز با افزایش قیمت‌ها همراه خواهد شد.