دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از بروز برخی حواشی و حتی درگیری‌ها درمورد مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، امروز برخی رسانه‌ها اعلام کردند که محمد اسکندری برکنار شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در بازدید از مرکز رشد پرسیس ژن درباره جزییات این بسته حمایتی، گفت: تصمیم داریم در این بسته حمایتی انواع خدمات و تسهیلات مختلف را به مجموعه‌های فناورانه به صورت متمرکز ارائه کنیم. اعتقاد داریم این کار تاثیرات مثبت زیادی خواهد داشت. وی افزود: پرسیس ژن یک مجموعه موفق در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: تا زمانی که سند راهبردی دولت در صنعت خودرو مشخص نشود، بخش خصوصی نوع رفتار دولت را متوجه نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس انرژی بر این باور است که خبر افزایش 440 درصدی درآمدهای نفتی با عدم شفافیت ارائه شده‌است که صرفا جنبه تبلیغاتی داشته باشد و جای پرسش نداشته‌باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدرس خیابانی گفت: پالایشگاهی توانسته سوخت کم‌سولفور را تامین کند و تا امروز تمامی سوخت مورد نیاز ناوگان کشور از داخل تامین می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز چهارشنبه پرسنل صندوق بازنشستگی در اعتراض به ناکارآمدی و ضعف مدیریتی مدیرعامل این صندوق تجمع کردند، شنیده‌ها حاکی از آن است که بعد از تجمع دیروز، اسکندری عزل و مولوی به عنوان سرپرست این صندوق انتخاب شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که برخی در شبکه‌های اجتماعی از کمبود فرآورده‌های نفتی از جمله بنزین و گازوئیل صحبت می‌کنند آمارهای شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی حکایت از پایداری تولید و توزیع فرآورده‌ها در سراسر کشور دارد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو عصر امروز در نمایشگاه بین المللی اصفهان گشایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو انجمن بهره روری گفت: متوسط رشد بهره وری در کشور صفر است و باید در زمینه فرهنگ بهره وری و تبدیل آن به مطالبه عمومی اقدامات بیشتری انجام شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین قربان زاده، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری ستاد کل نیرو‌های مسلح، امروز پنج شنبه در یک نشست هم اندیشی با بیان اینکه دو جلسه دیگر در خصوص واگذاری خودروسازی‌ها در دانشگاه علامه و صنعتی شریف برگزار شد، گفت: امیدواریم در این جلسه که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود، به جمع‌بندی درباره این چالش حوزه خصوصی سازی و واگذاری برسیم. وی افزود:...

خبرگزاری مهر

به دنبال پیگیری‌های دبیرخانه شورای گفت‌وگو بخشی از مطالبات نیروگاه‌داران تجدیدپذیر از طریق تخصیص حواله سوخت گاز طبیعی در حال تسویه است.

وب‌گاه الف

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پیشنهاد افزایش وام ساخت مسکن طرح نهضت ملی در شهرهای استان تهران به 450 میلیون تومان به آقای رئیس جمهور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت بهداشت هر سال اعلام می‌کند: 54 درصد مرگ‌های زودرس به دلیل بیماری «ایسکمیک قلبی» و سکته مغزی است که آلودگی هوا نقش مهمی در آن دارد. هفت درصد از مرگ و میر زودرس ناشی از سرطان ریه و 19 درصد مرگ و میرهای زودرس ناشی از بیماری مزمن انسداد ریوی مربوط به آلودگی هوا در فضای آزاد است.

وب‌گاه گسترش

با اعمال افزایش 35درصدی قیمت پایه سیمان در بورس کالا، قیمت گذاری آن در خرده‌فروشی‌ها به‌صورت دلخواه و با دامنه متنوع قیمتی صورت می‌گیرد