دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگینی در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا مهرویلا و آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل مهرشهر تا امامزاده طاهر و محدوده پل فردیس، همچنین در محور تهران - شهریار در برخی از مقاطع را شاهد هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که پژو 206 تیپ دو طی 24 ساعت گذشته در بازار تغییر قیمت نداشت و به 329 میلیون تومان رسید. پژو 206 تیپ 5 هم در حدود 389 میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در سفر خود به اسلامشهر گفت: ادارات و سازمان ها و خدمتگزاران ما در همه جای این نظام باید در تراز انقلاب شکوهمند اسلامی و در تراز خواست شهدا باشند، آمریکا و متحدانش، بدانند که از ملت بزرگ ایران، سیلی محکمی خواهند خورد.

خبرگزاری مهر

کرمانشاه - مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به تغییرات نظام تامین سرمایه بازار، گفت: سهم بازار بورس در تامین مالی شرکت‌ها به 25 درصد رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پیشنهاد افزابش وام ساخت مسکن طرح نهضت ملی در شهرهای استان تهران به 450 میلیون تومان به رئیس جمهور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هرچند وزیر صمت پیشنهاد واگذاری خودروساز‌ها به ستاد کل را مطرح کرد، اما به دلیل دستورات بالادستی این موضوع را نپذیرفتیم.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید در حوزه توسعه شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و مشاغل از این دست سرمایه گذاری جدی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی این وزارتخانه باتاکید بر تحقق دیپلماسی مهارت آموزی در مناطق آزاد کشور گفت: راه اندازی هنرستان های مهارت محور می بایست به اولویت اول حوزه آموزش مناطق آزاد کشور مبدل شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو هیات مدیره انجمن انبوه‌سازن استان تهران گفت: وزیر آینده راه و شهرسازی اگر می‌خواهد برای خانه‌دار شدن مردم اقدامی انجام دهد باید ارتباط مستقیم و مستمر با بخش خصوصی برقرار کند. برای تامین اعتبارات طرح نهضت ملی مسکن نیز باید بانک‌ها را به پرداخت تسهیلات تکلیفی موظف کرد، بخش مهمی از منابع هم می‌تواند در قالب قراردادهای مشارکتی تامین شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: چندی قبل وزیر صنعت اعلام کرد که خودروسازها را به ستاد کل واگذار کنیم. پاسخ داده شد که حتی با یک ریال نیز قبول نمی‌کنیم چرا که خلاف دستورات مقام معظم رهبری است، ضمن اینکه بهره‌وری بخش دولتی از بخش خصوصی بالاتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برنامه ریزی تولید مشترک 5 میلیون دستگاه خودرو با روسیه گفت: هرچند وزیر صمت پیشنهاد واگذاری خودروسازها به ستاد کل را مطرح کرد اما به دلیل دستورات بالادستی این موضوع را نپذیرفتیم.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - محمد علی طیرانی؛ دولت سیزدهم که مسئولیت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد را به سعید محمد سپرد بود، عبدالملکی را جایگزین او در دبیرخانه کرد. با تطبیق اهداف تشکیل مناطق آزاد با نتایجی که تا کنون حاصل شده اند می‌توان فهمید که این بخش اقتصاد کشور چندان در تحقق انتظارات موفق عمل نکرده است و همین امر بر لزوم بازسازی معماری مناطق آزاد دلالت دارد. دانشجو در رابطه...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

کیوان کاشفی گفت: برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی و احیای آن ها یکی از بازارهای بسیار جذاب و مورد توجه، بازار بورس است.

خبرگزاری دانا

محسن میرزایی گفت: با توجه به کثرت واحدهای صنفی موجود در شهر کرمان و شهرستان ها و تعداد اندک بازرسان مردم حضور بازرسان، را در بازار احساس نمی کنند، برای مثال در شهر کرمان بالغ بر 38 هزار واحد صنفی وجود دارد که در مقابل این تعداد واحد صنفی تنها 12 بازرس برای بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی وجود داردکه این موضوع متاسفانه نارضایتی مردم را در پیش داشته است.