سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

وب‌گاه الف

یک نماینده مجلس معتقد است، در بعد کلان مقصر اولیه هدر رفت انرژی در کشور دولت‌ها و در مرحله دوم مردم هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 11 هزار و 555 واحدی در تراز یک میلیون و 404 هزار و 641 واحدی ایستاد.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اعلام کرد: مزایده 318 محدوده معدنی در جنوب استان کرمان آماده برگزاری شده است و از سرمایه گذاران می خواهیم تا سه شنبه هشتم آذر امسال اسناد مزایده را دریافت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طرح ملی توان خرید با هدف حمایت از کالای ایرانی و با عنوان «جهاد کالا»، با حضور قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران، سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس، مهدی کریمی رئیس شورای عالی جهاد کالا و امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت به صورت رسمی افتتاح شد. معاون رئیس جمهور در امور مجلس در مراسم افتتاحیه طرح ملی جهاد کالا با اشاره به مزایای این...

وب‌گاه گسترش

ایران خودرو قصد دارد پژو 207 را فردا دوشنبه 30 آبان ماه در بورس عرضه کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی معاون وزیر راه و شهرسازی وعده تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر هشتگرد را تا پایان سال داده که به دلیل نبود منابع مالی پروسه تکمیل این واحدها با مشکل مواجه شده است.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: واقعا خجالت می‌کشم بگویم بازیکنم این فصل فقط 13 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محبی‌نیا در واکنش به درخواست برخی از نمایندگان مجلس مبنی بر صدور احکامی مانند محاربه برای برخی بازداشت‌شدگان گفت: این موارد بیانگر ایجاد فاصله بین پارلمان و مردم است. تعیین مجازات محاربه در محدوده وظیفه فقه است و به تقنین برنمی‌گردد. نمایندگان مجلس باید اطمینان داشته باشند که این نوع حرکت‌ها نه تنها کمکی نمی‌کند بلکه امید به پارلمان را هم از بین می‌برد.

خبرگزاری تسنیم

طرح ملی «جهاد کالا» با هدف حمایت از کالای ایرانی به زودی در تمامی 31 استان کشور اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

گمرک ایران و سازمان بنادر و دریانوردی در نشستی مشترک با تشکیل کارگروهی بر سرعت بخشیدن به تخلیه و بارگیری و ترخیص کالاهای اساسی تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل بورس که روز گذشته به کانال یک میلیون و 300 هزار واحد سقوط کرده بود پس از 11 هزار واحد صعود طی معاملات امروز، دوباره توانست کانال یک میلیون و 400 هزار واحد را به دست بیاورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مجموعه نمایشگاه یک حرکت جمعی برای ساخت داخل صورت گرفته است، اظهار داشت: در این نمایشگاه نیاز‌های های‌تک در حوزه‌های مختلف از جمله نیروگاهی توسط متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی رفع می‌شوند و جای بسیار...

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از انتقال آب از خلیج فارس و عمان به سه استان خبر داد و گفت: کشور به لحاظ آبی در شرایطی است که باید انتقال آب صورت گیرد.