سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی به‌عنوان بازوی تحقیقاتی وزارت صمت، ضمن شناسایی سهم وزارتخانه‌ها و نهادهای کلان اقتصادی در ایجاد تورم اعلام کرد: بررسی روند تاریخی طی دهه‌های اخیر بیانگر این است که 3عامل اصلی ایجاد تورم در ایران شامل رشد نقدینگی، نرخ ارز و تولید ناخالص داخلی است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بسته حمایتی وزارت ارتباطات شامل حمایت‌های مالی و تسهیلات بانکی و همچنین معافیت‌های مالیاتی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

براساس اظهارات جدید سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، رییس‌جمهوری در جلسه‌ای اعلام کرد که زیرساخت‌های کالابرگ مهیا نبود، اما اکنون بالای 85 درصد زیرساخت‌های ارائه آن فراهم شده و به‌زودی در کشور عملیاتی می‌شود.

خبرگزاری مهر

علی اکبر محرابیان در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای انقلاب صنعت برق وابستگی صد درصدی داشت در حالیکه اکنون 95 درصد قطعات برقی محصول داخلی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: محبی‌نیا گفت: وی تصریح کرد: در مسئله برجام، بارها دوستان و نخبگان گفتند که برجام امری است که نباید به آن نگاه سیاسی داشته باشیم. متاسفانه در زمانی که برجام می‌توانست تبدیل به فرصتی برای ما شود، به خاطر مقاصد سیاسی جلوی آن گرفته و بعدها خواسته شد تا به نام خودشان توفیقی را آرایش دهند. با نهایت تاسف آن بزم شادی و آوازخوانی ما به هم خورد و امروز شرایط جامعه به شکلی است که دلار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورس کالا شرایط خرید پژو 207 را ابلاغ کرد. بر این اساس قرار است 1000 دستگاه پژو 207 متعلق به شرکت ایران خودرو با قیمت پایه 187میلیون و 400هزار تومان در 30 آبان روی تابلوی عرضه می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق سه تفاهم‌نامه تولید بار اول روتور توربین گازی GE-F9، سیستم کنترل یک واحد بخار نیروگاه شازند، دستگاه پرس ایزواستاتیک داغ (HIP) به همراه قرارداد نصب و راه‌اندازی تجهیزات بخش گاز طرح توسعه نیروگاه سیکل‌ترکیبی نکا در حضور وزیر نیرو به امضا رسید.

وب‌گاه الف

سامانه نمانیرو (اطلاعات تجهیزات و قطعات نیروگاهی) با حضور وزیر نیرو در محل نمایشگاه بین‌المللی آغاز به کار کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: 60 درصد آلودگی های هوای تهران به خاطر موتورسیکلت هاست اما خیلی از این موتورسیکلت‌ها برای قشر ضعیف جامعه‌اند و باید اقداماتی از سمت دولت صورت بگیرد تا بتوانند این افراد وسایل نقلیه خود را تعویض کنند.

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: تمام تلاش همکاران و دغدغه‌مندانی که در سایر دستگاه‌ها در زمینه خطر پیری جمعیت فعال هستند با چند برنامه صدا و سیما دچار لطمه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

گمرک ایران در راستای سیاست های توسعه دیپلماسی اقتصادی با کشورها، نشست ها و مذاکرات دوجانبه و سه جانبه ای با کشورهای دنیا به ویژه همسایگان را در دستور کار قرار داد.

وب‌گاه گسترش

بورس کالا اعلام کرد: برای خرید خودرو هر کد بورسی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گمرک ایران و سازمان بنادر و دریانوردی در نشستی مشترک با تشکیل کارگروهی بر سرعت بخشیدن به تخلیه و بارگیری و ترخیص کالا‌های اساسی تاکید کردند.