چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد که واردات خودروهای فرانسوی به ایران ازسوی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت ممنوع و تحریم شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

در همان نگاه اول، ظاهر کلاسیک آلفا موتور مونتاژ نظر مخاطب را به خود جلب می کند و اگر بخواهیم کد دقیق تری بدهیم باید به بنتلی اس1 کوپه از دهه 50 میلادی و مورگان پلاس فور اشاره کنیم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تسنیم: رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه لایحه برنامه هفتم تا پایان آذرماه به دولت می‌رود، گفت: با احتساب تخصیص هایی که تاکنون آماده شده یا در حال ارسال است، بیش از 80‌هزار میلیارد تومان هزینه های عمرانی پرداخت شده است. سید مسعود میرکاظمی با اشاره به جلسات مشترک دولت و مجلس برای اصلاح ساختار بودجه، اظهار کرد: هم مجلس طرحی برای اصلاح ساختار بودجه دارد و هم ما در دولت در حال کار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماه هاست که فعالان صنعت فین‌تک نسبت به آسیب های ناشی از الزام کسب‌وکارها به دریافت نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) هشدار می‌دهند و در مقابل به تلاش برای کمک به فرار مالیاتی، پولشویی و قمار متهم می شوند. مدیرعامل شاپرک در هفته های ابتدایی اجرای این طرح از افت 75درصدی میزان ثبت نام برای دریافت درگاه پرداخت خبر داده بود و حالا با گذشت حدود یک‌سال از اجرای این الزام، زرین پال هم به‌عنوان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنگاه‌های صادرات‌محور در نوسان تولید به سر می‌برند و سرعت‌گیرهای داخلی و خارجی، شتاب تولید آنها را گرفته‌اند. بررسی داده‌های ماهانه تولید صنعتی شرکت‌های بورسی در مهرماه نشان می‌دهد که در میان بنگاه‌های موجود در صنایع، بنگاه‌های با صادرات‌محوری شدید در مقایسه با بنگاه های با صادرات‌محوری کم، از تیرماه 1400 تا خرداد 1401 افت تولیدات پیاپی را تجربه کرده‌اند. همچنین در بازه طولانی‌تر مرداد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس گزارشات وزارت بهداشت آلودگی هوا سالیانه 3751 نفر در شهر تهران قربانی می گیرد همچنین میزان مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا در کل کشور به سالیانه 11159 نفر می رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در تمامی روزهای معاملاتی هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام روند نزولی داشت و بسیار کمتر از هفته پیشین بود. در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام 4 هزار و 379 میلیارد تومان بالغ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: علیرضا عباسی نماینده کرج می‌گوید: کسی که 5 میلیون حقوق می‌گیرد نسبت به کسی که 10 میلیون دریافتی دارد، فقیر است و 10 میلیون دریافتی نسبت به 20 میلیون دریافتی، فقیر است. بنابراین مشکل این است که ما داریم خودمان را با بالادستی‌مان مقایسه می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار اصفهان گفت: دولت مکلف شده تا هزار میلیارد تومان برای حق‌آبه کشاورزان پرداخت کند و پیگیری تأمین اعتبار آن تا پیش از اتمام پاییز انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 686 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 5 هزار و 218 میلیاردی هفته پیشین، افت 29 درصدی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سروری گفت: در حوزه مسکن که تهدید بزرگی می‌تواند باشد آن را می‌توانیم به فرصت تبدیل کرده و تحرک ایجاد کنیم.

خبرگزاری مهر

راه‌آهن استان تهران از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 میلیون و 730 هزار نفر مسافر را جابه‌جا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: حادثه‌ای که در ایذه رخ داد حادثه‌ای تروریستی بود که امیدواریم عوامل این اتفاق به زودی دستگیر شوند و برخورد قاطع با این افراد انجام پذیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

واریزی یارانه جدید برای مجردها | خبر خوش دولت برای مجردها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضوی گفت: بسترسازی به منظور ایجاد اشتغال و مسکن یکی از پیشران‌های اقتصادی کشور است.