چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

شرایط فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی توسط ایران خودرو دیزل از امروز آغاز می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از سقف‌شکنی دلار قیمت خودرو هم با افزایش همراه شد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این بازار روندی صعودی با شیب ملایم را تجربه کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فائو در گزارشی از جزئیات تولیدات کشاورزی ایران در سال زراعی 2022 از رشد 25 درصدی تولید گندم ایران در این سال خبر داد و کل تولید غلات ایران در این سال را 19.5 میلیون تن اعلام کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسیاری از قوانین و مقررات موجود در حوزه کسب و کار مربوط به سال‌های دوری است که تولید محصولات فناورانه و دانش‌بنیان در کشور وجود نداشته است؛ اکنون اما با توجه به تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان به نظر می‌رسد این بخش نیازمند بازنگری اساسی است تا راه برای کارآفرینان و رشد اشتغال‌زایی هموار شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین رییس پلیس راهور فراجا گفت: نمی‌توانیم به بهانه حمایت از تولید داخل، نسبت به جان انسان‌ها بی‌تفاوت باشیم.

خبرگزاری تسنیم

بورس کالای ایران از پذیرش 5 کالا و محصول متعلق به 5 شرکت و همینطور 3 قطعه زمین در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

تصمیم اخیر روسیه برای سرمایه گذاری در دو پروژه راه آهن در شرق و غرب دریای خزر یک پالس مشخص برای شکل گیری نظم جدید از مسیر کریدورهای اقتصادی است.

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به افزایش 5 برابری ظرفیت تولید آنتی بیوتیک گفت: آمادگی داریم داروی مورد نیاز وزارت بهداشت را در کمتر از 3 روز تأمین و وارد کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رشد ریسک‌ها، افزایش قیمت ارز و قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران که پنجشنبه شب صادر شد عوامل بیرونی هستند که سیگنال منفی به بازار سهام می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زاوه گفت: قبل از اینکه ایران تصمیمی در مورد ممنوعیت واردات خودرو از فرانسه بگیرد در واقع فرانسوی‌ها بازار خودروی ایران را ترک کرده بودند هر چند پایه و اساس صنعت خودروی ایران فرانسوی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو در واکنش به تصمیم وزارت صمت مبنی بر تحریم واردات خودرو از فرانسه به «اعتماد» گفت: به نظر نمی‌رسد این تصمیم وزارت صمت تاثیر چندانی روی بازار خودرو داشته باشد و آسیبی هم به صنعت خودروی فرانسه نخواهد زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فضای تنفسی مردم در خطر است؛ باید برای آن فکری کرد قبل از اینکه بسیاری از افراد دچار بیماری شوند و یا عزیزانی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند از دست بروند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران روزنامه دولت به شکست طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی و لوکس اقرار کرد.