چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور حوادث و اغتشاشات اخیر را به دلیل نگرانی منافقان و دشمنان از پیشرفت‌ها دانست و گفت که دشمنان نگران رشد و پیشرفت غیرقابل برگشت ایران هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی‌مهری گفت: عشایر تهران با مشکلاتی مواجه هستند که همه مدیران باید کمک کنند تا این مشکلات برطرف شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: هم اکنون ترافیک سنگین در محور چالوس حدفاصل مرزن آباد تا میانک را شاهد هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: ارتفاع موج با توجه به وزش باد در نوار ساحلی کشور 1تا 2ونیم متر خواهد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد یک بندر بزرگ تجاری در استان خوزستان و نیز بزرگترین بندر تجاری کشور در سواحل مکران را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به امکان برقراری منظم خط دریایی برای انتقال کالا بین ایران و ونزوئلا و سایر کشورها گفت: می‌توان به تفاهمات مهمی با ونزوئلا در زمینه حمل‌ونقل دریایی، انتقال بار و حمل‌ونقل هوایی دست یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فتاح در سفر به استان یزد، از تخصیص 55 میلیارد تومانی بنیاد برای کمک به رفع محرومیت از این بخش خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر بررسی و سوانح وحوادث سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بزرگترین مانور جستجو ونجات دریایی در رابطه با بازی های جام جهانی امروز برگزار شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس جمهور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم گفت: دشمنان امروز جای قاتل و شهید را عوض می‌کنند و در این زمینه نیازمند بصیرت افزایی به خصوص در میان نسل جوان هستیم تا خط نفاق برای آنان شناخته شود.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در این هفته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه داشتند که با حضور مسئولان دولتی موضوعات مختلفی را بررسی کردند.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه استان با بیان اینکه بسیج عصاره ای از شجاعت ملت است، گفتند: پیروز این میدان نیز امت اسلامی ایران است و در نهایت دشمنان هستند که شکست می خورند.

وب‌گاه 55 آنلاین

علیرضا عباسی نماینده کرج درمورد وضعیت اقتصادی گفتند: کسی که 5 میلیون حقوق می‌گیرد نسبت به کسی که 10 میلیون دریافتی دارد، فقیر است و 10 میلیون دریافتی نسبت به 20 میلیون دریافتی، فقیر است. بنابراین مشکل این است که ما داریم خودمان را با بالادستی‌مان مقایسه می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از 10 برابر شدن صدور مجوز‌های کسب‌وکار در جهت تسهیلگری اشتغال در دولت سیزدهم خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضوی از کاهش 50 درصدی آمار حضور نوزادان و نونهالان در شیرخوارگاه‌ها در دولت سیزدهم خبر داد.

خبرگزاری مهر

سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران اعلام کرد: تعرفه‌های جدید خرید تضمینی برق از نیروگاه‌ها برقابی با افزایش میانگین 90 درصد نسبت به سال گذشته ابلاغ شد.