چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

ک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اگر مجلس بخواهد از تصمیم خود درباره حذف ارز ترجیحی بازگردد، باید دید آیا ارز داریم یا خیر، وقتی ارز نداریم چه می‌خواهیم کنیم؟

خبرگزاری مهر

آخرین اطلاعات دریافتی از 2454 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، کاهش 4.6درصدی تردد را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

روزهای شنبه و یکشنبه در برخی نقاط استان کرمان رگبار رعدوبرق و وزش بادهای شدید موقتی را شاهد خواهیم بود که گاهی موجب گردوخاک می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پزشکیان گفت: مجلس زمانی که خودش داشت درباره ارز تصمیم می‌گرفت، می‌توانست درست تصمیم بگیرد، هنگامی که مجلس آمد و خواست ارز ترجیحی را کلا حذف کند و مراعات نهاده‌های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی را نکرد، نتیجه همین می‌شود که می‌بینیم.

وب‌گاه الف

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه سیاست وزارت امورخارجه بسترسازی برای ارزآوری است، گفت: اولویت ایران برای توسعه روابط تجاری، تعامل با کشورهای همسایه است.

خبرگزاری دانا

تابعی با اشاره به اینکه توسعه عمران روستایی گامی مهم برای جلوگیری از مهاجرت روستایی است، گفت: 11 هزار واحد مسکونی در روستاهای لرستان مقاوم سازی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در مجارستان با اشاره به مخالفت سرسختانه مجارستان با سیاست‌های تحریمی علیه ایران از رشد 56 درصدی حجم تجارت خارجی دو کشور در نیمه اول امسال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه با بیان اینکه احداث راه آهن کرمانشاه به خسروی یکی از اولویت‌های دولت در استان است، خبر داد: با اختصاص 600 میلیارد تومان اعتبار به طرح راه آهن کرمانشاه - خسروی، عملیات اجرایی این طرح شتاب گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی درباره پلی نسبت به حذف چند اپلیکیشن ایرانی واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارتباطات نسبت به اقدام اخیر گوگل علیه برنامه های کاربردی بومی واکنش نشان داد و گفت: پیگیری‌های لازم را در مراجع بین المللی برای احقاق حق نخبگان کشور و مردم ایران انجام خواهیم داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود کریمی بیرانوند اظهار داشت: زمان صدور مجوز‌های کسب‌وکار به‌صورت ثبت محور و تأیید محور است که بیش از 95 درصد مجوز‌های مشاغل خانگی به کارشناس ارجاع نشده به‌صورت برخط و در لحظه ثبت می‌شود. وی افزود: در دولت سیزدهم 130 هزار مجوز مشاغل خانگی صادر شده است و متقاضیان در نوبت دریافت تسهیلات هستند. معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار...

خبرگزاری تسنیم

تعیین تکلیف کالاهای متروکه در دستور کار مسئولان گمرک و سازمان اموال تملیکی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان هواپیمایی باید با دقت به عملکرد شرکت‌های هواپیمایی نظارت کند.

وب‌گاه الف

وزیر ارتباطات ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این وزارت خانه با همکاری سایر دستگاه های مسئول، پیگیری‌های لازم را در مراجع بین المللی به منظور احقاق حق نخبگان کشور و مردم ایران انجام خواهد داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، روز جمعه در برخی از استان‌های کشور بارندگی و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.