چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت نیوز نوشت: همزمان با انتشار اخبار واردات خودرو، نیسان کیکس در ایران دیده شده است. آیا کراس اوور نیسان ژاپنی وارد بازار کشورمان خواهد شد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد خبر استعفای رستم قاسمی صحت ندارد و موضوع استعفا تکذیب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: در صورت عدم کاهش مصرف گاز خانگی و تجاری احتمال قطع گاز صنایع و اعمال محدودیت بیشتر برای نیروگاه‌های کشور وجود دارد.

وب‌گاه الف

شایعه مجدد استعفای رستم قاسمی و عدم حضور او در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، گمانه‌زنی‌ها برای خداحافظی قریب الوقوعش از وزارت راه و شهرسازی را تقویت کرده؛ هرچند هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هنوز چهار روز از خبر تکذیب استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی نگذشته که مجددا این موضوع در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است.

خبرگزاری دانا

فاطمه محمدبیگی گفت: در طول دو سال گذشته، سه الی چهار قانون مناسب در مجلس برای حمایت از تولید محتوای دیجیتال تصویب کرده و حمایت از استارت آپ‌های حوزه سلامت را با پیشنهاد در تبصره 17 در قالب اقتصاد دیجیتال سلامت گنجاندیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: علیرضا حیدری اظهار کرد: کارفرمایان در نقد قانون کار ایران، نباید به گونه‌ای سخن بگویند که گویی به واسطه قانون کار، کارگران بدهکار دولت و طرف کارفرمایی هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: 2 هزار و 500 میلیارد تومان از مطالبات نیروگاه‌های تجدیدپذیر و 60 درصد از هزینه‌های تولید زباله به انرژی الکتریکی را پرداخت کرده‌ایم.

وب‌گاه الف

بانک تجارت به‌عنوان یکی از سه بانک نخست حاضر در رونمایی از سامانه چک دیجیتال و به‌عنوان بانک برتر در ارائه سرویس نسبت به سایر بانک‌های حاضر در طرح، این خدمت نوین را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمسیون صنایع مجلس با تشریح جزئیات طرح واردات خودرو گفت: به‌زودی گشایش خوبی برای کامیون‌داران انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

یک نماینده مجلس با بیان اینکه دولت در کنترل سوخت به خوبی عمل کرده است و زمستان سردی نخواهیم داشت، ادامه داد: اولین مسئله برای جلوگیری از هدررفت گازخانگی فرهنگ مصرف است، ما در این زمینه نیازمند یک کاری جدی در حوزه آموزشی و فرهنگ سازی هستیم.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروزه حقوق‌ها از 5 الی 6 میلیون تومان تا 50 تا 60 میلیون تومان پرداخت می‌شود، لذا نهاد‌هایی مانند آموزش و پرورش، شهرداری، وزارت کشور، ثبت احوال و نیرو‌های مسلح را شاکی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تراز تجاری تجاری کشور در مبادلات تجاری با ترکیه در 10 ماه گذشته منفی بوده است.

خبرگزاری دانا

حسنوند گفت: همزمان با هفته بسیج 170 برنامه در بروجرد برگزار می شود.