چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

بدون شک نمی توان جذابیت وبلاگ هایی را که بر موضوع زبان بدن متمرکز هستند انکار کرد. خصوصا آنهایی که ادعا می‌کنند با مشاهده رفتار انسان‌ها می‌توانند ذهن آنها را بخوانند. مثلا اخیر با پست‌هایی مواجه شدیم که می‌گویند شما می‌توانید تشخیص دهید که آیا شخصی از طریق حرکات خود قصد فریب شما را دارد؛ و در جایی دیگر این بحث مطرح شده که شما از طریق حرکات پاهای همسرتان می‌توانید تشخیص دهید که آیا...

خبرگزاری تسنیم

یادواره دو هزار شهید فوتبالیست و 135 شهید ورزشکار مدافع حرم با حضور جمعی از چهره های شاخص فوتبال کشور در جزیره زیبای کیش برگزار می شود.

وب‌گاه الف

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه از احیای سوآپ نفت پس از 12 سال خبر داد و گفت: به زودی پروژه انتقال برق به شبکه قزاقستان و ترکمنستان نیز اجرایی خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت در سخنان خود در "همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه" گفت که اقدامات گروه های تروریستی بی پاسخ نخواهد ماند.

خبرگزاری دانا

ابوالحسن صفدری با بیان اینکه سازمان فضای مجازی بسیج در بخش ایجاد تولید محتوای دیجیتال پیشقدم است، گفت: برگزاری این گونه رویدادها و معرفی این افراد به ادارات استان که به دنبال شناخت جوانان توانمند در این حوزه ها هستند می تواند باعث ترغیب قشر جوان برای حضور بیشتر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس صندوق تثبیت بازار سرمایه با بیان اینکه تصمیم‌گیری در مورد فروش سهام عدالت وابسته به نظر شورای‌عالی بورس است، گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده سود سهام عدالت عملکرد سال گذشته، 2 برابر سال 99 است و مقرر شده نخستین مرحله واریزی سود سهام تا پایان آذرماه پرداخت شود. د.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اسامی برندگان طرح قرعه کشی فروش ایران خودرو اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیست و دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران، با مشارکت 372 شرکت داخلی و خارجی، 29 آبان ماه با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تورم تولید در بخش خودرو در تابستان 2 درصد بود، گفت: آمار تولید هفت ماهه خودروسازان نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد رشد دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به صدور هشدارهای هواشناسی، مسافران از انجام سفرهای برون شهری پرهیز کنند و در صورت اصرار به سفر، حتما با تجیهزات کامل اقدام به سفر کنند.

خبرگزاری دانا

چمن بزرگترین مجموعه ورزشی خراسان جنوبی در حالی دوباره کاشته و سبز شد که برای نگهداری و رفع نواقص ورزشگاه 15 هزار نفری «غدیر» و جلوگیری از تکرار دوباره خشک شدن چمن نیاز است مسئولان استانی حمایت بیشتر و نگاه ویژه ای به این مجموعه داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسوول روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد گفت: بارش برف و نبود ایمنی کافی، راه ارتباطی شهرستان های مریوان و سروآباد به پاوه در استان کرمانشاه در گردنه تته را بست.

وب‌گاه 55 آنلاین

رسما به ما چیزی اعلام نشده است بعضی از رسانه‌ها موضوع را اعلام کردند

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم قرعه کشی محصولات شرکت ایران خودرو برگزار و ظرفیت محصولات در این طرح اعلام شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس خواستار رفع مشکل بیکاری و محرومیت در سوسنگرد شد.