چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: 2 هزار و 500 میلیارد تومان از مطالبات نیروگاه‌های تجدیدپذیر و 60 درصد از هزینه‌های تولید زباله به انرژی الکتریکی را پرداخت کرده‌ایم.

وب‌گاه الف

بانک تجارت به‌عنوان یکی از سه بانک نخست حاضر در رونمایی از سامانه چک دیجیتال و به‌عنوان بانک برتر در ارائه سرویس نسبت به سایر بانک‌های حاضر در طرح، این خدمت نوین را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمسیون صنایع مجلس با تشریح جزئیات طرح واردات خودرو گفت: به‌زودی گشایش خوبی برای کامیون‌داران انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

یک نماینده مجلس با بیان اینکه دولت در کنترل سوخت به خوبی عمل کرده است و زمستان سردی نخواهیم داشت، ادامه داد: اولین مسئله برای جلوگیری از هدررفت گازخانگی فرهنگ مصرف است، ما در این زمینه نیازمند یک کاری جدی در حوزه آموزشی و فرهنگ سازی هستیم.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروزه حقوق‌ها از 5 الی 6 میلیون تومان تا 50 تا 60 میلیون تومان پرداخت می‌شود، لذا نهاد‌هایی مانند آموزش و پرورش، شهرداری، وزارت کشور، ثبت احوال و نیرو‌های مسلح را شاکی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تراز تجاری تجاری کشور در مبادلات تجاری با ترکیه در 10 ماه گذشته منفی بوده است.

خبرگزاری دانا

حسنوند گفت: همزمان با هفته بسیج 170 برنامه در بروجرد برگزار می شود.

وب‌گاه الف

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه با روحیه جهادی و با اراده بالا می توان کارهای بزرگی در عرصه تولید و سازندگی انجام داد، گفت: هیچ عاملی نمی‌تواند در عزم و اهتمام دولت مردمی برای رونق تولید و بهبود شرایط کشور وقفه ایجاد کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: عده‌ای می‌خواهند کشور را با چالش مواجه کنند تا در حرکت شتابان دولت برای رفع مشکلات اقتصادی توقف ایجاد کنند و در این راستا حتی به تهدید و ارعاب کسبه و بازاریان روی آوردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش باران در برخی از محورهای شمالی کشور هستیم و ترافیک در محور کرج - قزوین پرحجم است.

خبرگزاری مهر

رونمایی از نخستین صندوق مسکنی بورس، رونمایی از چک الکترونیک، انتقاد از شیوه محاسبه خانه های خالی و برگزاری هفتمین حراج حضوری سازمان تملیکی از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در این هفته بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتاق مشترک ایران و ترکیه گفت: ایران از توان صادرات 15 میلیارد دلاری به ترکیه برخوردار است اما تنها 2.5میلیارد دلار کالا به بازار ترکیه صادرات انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

یادواره دو هزار شهید فوتبالیست و 135 شهید ورزشکار مدافع حرم با حضور جمعی از چهره های شاخص فوتبال کشور در جزیره زیبای کیش برگزار می شود.