چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عصر ایران

عیسی زارع پور: چندی پیش دولت آمریکا اعلام کرد که تحریم‌های حوزه فناوری اطلاعات را برای کشور ایران برداشته تا مردم ایران از خدمات فناورانه آمریکایی بهره ببرند! اما در همین حال دسترسی به سرویس‌های محبوب ایرانی را که حاصل تلاش جوانان نخبه ایرانی در شرکتهای دانش بنیان است را محدود می کنند!؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عیسی زارع پور با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی درباره اقدامات اخیر گوگل پلی نسبت به حذف چند اپلیکیشن ایرانی، اظهار کرد: اخیرا چند سکوی ایرانی که خدماتی در حوزه پیام رسانی و حمل نقل ارائه می‌کنند از یک فروشگاه نرم افزاری خارجی حذف شده‌اند، از زمانی که در جریان این موضوع قرار گرفتم به معاونین مربوطه دستور دادم در تعامل با شرکت های دانش‌بنیان مالک این سکوها، ابعاد فنی و حقوقی این موضوع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چندی پیش دولت آمریکا اعلام کرد که تحریم‌های حوزه فناوری اطلاعات را برای کشور ایران برداشته تا مردم ایران از خدمات فناورانه آمریکایی بهره ببرند! اما در همین حال دسترسی به سرویس‌های محبوب ایرانی را که حاصل تلاش جوانان نخبه ایرانی در شرکتهای دانش بنیان است را محدود می کنند!؟

وب‌گاه الف

در حالی که 23 درصد اشتغال در کشورهای دنیا را مشاغل خانگی به خود اختصاص داده، وزیر کار می گوید آمار اشتغال خانگی در کشور رضایت‌بخش نیست و حدود چهار درصد مشاغل کشور، خانگی هستند که این سهم باید افزایش یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با هدف حذف موانع از مسیر تولید و رشد اقتصادی از جمله مصوبات صورت گرفته شده در مجلس یازدهم محسوب می‌شود که به منظور حذف رانت‌ها و امضاهای طلایی نهایی شد، اما به گفته کارشناسان با وجود گذشت مدت زمانی گویا این قانون فعلا بر روی کاغذ تصویب شده و متقاضیان صدور مجوز کسب و کار همچنان در هزارتوی بروکراسی‌های اداری است که گاهی عطای حضور در میدان کسب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جوجه‌ریزی مهر و آبان 10 میلیون قطعه مازاد بر نیاز، مسافران با تجهیزات کامل به دل جاده بزنند و قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو از اخبار اقتصادی امروز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: در صورت عدم کاهش مصرف گاز خانگی و تجاری احتمال قطع گاز صنایع و اعمال محدودیت بیشتر برای نیروگاه‌های کشور وجود دارد.

خبرگزاری دانا

عابدی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان یزد طلیعه و شروع اتفاقات بزرگ در استان یزد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در بازدید از شرکت هواپیمایی آسمان مستقر در فرودگاه مهرآباد از بخش‌های مختلف اداری، نگهداری و تعمیرات آن بازدید کرد. وزیر کار در این بازدید و در نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره آسمان که معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز حضور داشتند، اظهار داشت: با توجه به نقش پررنگ حمل‌و‌نقل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در بازدید از شرکت «ایران یاسا تایر و رابر» گسترش تولید و اشتغال را مهم‌ترین بستر برای شکست تحریم‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: اشتغال‌آفرینی مهم‌ترین مطالبه به حق جوان ایرانی است. وی افزود: اراده لازم برای توسعه کشور در بدنه دولت‌مردمی وجود دارد و تلاش می‌کنیم با رفع موانع به تولید اشتغال‌آفرین و دانش‌بنیان کمک کنیم. وزیر کار...

خبرگزاری مهر

کیش - وزیر ورزش و جوانان گفت: هدف ما از حضور در میادین بین المللی از جمله جام جهانی 2022 حفظ عزت ایران بوده و ایجاد حاشیه برای تیم ملی فوتبال بازی با روحیه بازیکنان و مردم است.

وب‌گاه 55 آنلاین

بر اساس اعلام ایران خودرو، محصول پژو 207 ایران‌خودرو از دوشنبه 30 آبان‌ماه در بورس کالا عرضه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: اواخر وقت فردا سامانه بارشی به تدریج از شرق کشور خارج می‌شود.

وب‌گاه الف

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از انجام مذاکرات مربوط به اکتشاف نفت و گاز با سه کشور خارجی خبر داد و گفت: این اقدام با هدف افزایش تعاملات بین‌المللی انجام گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در حالی که 23 درصد اشتغال در کشورهای دنیا را مشاغل خانگی به خود اختصاص داده، وزیر کار می گوید آمار اشتغال خانگی در کشور رضایت‌بخش نیست و حدود چهار درصد مشاغل کشور، خانگی هستند که این سهم باید افزایش یابد.