چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت نیوز نوشت: همزمان با انتشار اخبار واردات خودرو، نیسان کیکس در ایران دیده شده است. آیا کراس اوور نیسان ژاپنی وارد بازار کشورمان خواهد شد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: در صورت عدم کاهش مصرف گاز خانگی و تجاری احتمال قطع گاز صنایع و اعمال محدودیت بیشتر برای نیروگاه‌های کشور وجود دارد.

خبرگزاری دانا

عابدی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان یزد طلیعه و شروع اتفاقات بزرگ در استان یزد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در بازدید از شرکت هواپیمایی آسمان مستقر در فرودگاه مهرآباد از بخش‌های مختلف اداری، نگهداری و تعمیرات آن بازدید کرد. وزیر کار در این بازدید و در نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره آسمان که معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز حضور داشتند، اظهار داشت: با توجه به نقش پررنگ حمل‌و‌نقل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در بازدید از شرکت «ایران یاسا تایر و رابر» گسترش تولید و اشتغال را مهم‌ترین بستر برای شکست تحریم‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: اشتغال‌آفرینی مهم‌ترین مطالبه به حق جوان ایرانی است. وی افزود: اراده لازم برای توسعه کشور در بدنه دولت‌مردمی وجود دارد و تلاش می‌کنیم با رفع موانع به تولید اشتغال‌آفرین و دانش‌بنیان کمک کنیم. وزیر کار...

خبرگزاری مهر

کیش - وزیر ورزش و جوانان گفت: هدف ما از حضور در میادین بین المللی از جمله جام جهانی 2022 حفظ عزت ایران بوده و ایجاد حاشیه برای تیم ملی فوتبال بازی با روحیه بازیکنان و مردم است.

وب‌گاه 55 آنلاین

بر اساس اعلام ایران خودرو، محصول پژو 207 ایران‌خودرو از دوشنبه 30 آبان‌ماه در بورس کالا عرضه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: اواخر وقت فردا سامانه بارشی به تدریج از شرق کشور خارج می‌شود.

وب‌گاه الف

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از انجام مذاکرات مربوط به اکتشاف نفت و گاز با سه کشور خارجی خبر داد و گفت: این اقدام با هدف افزایش تعاملات بین‌المللی انجام گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در حالی که 23 درصد اشتغال در کشورهای دنیا را مشاغل خانگی به خود اختصاص داده، وزیر کار می گوید آمار اشتغال خانگی در کشور رضایت‌بخش نیست و حدود چهار درصد مشاغل کشور، خانگی هستند که این سهم باید افزایش یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد خبر استعفای رستم قاسمی صحت ندارد و موضوع استعفا تکذیب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: در صورت عدم کاهش مصرف گاز خانگی و تجاری احتمال قطع گاز صنایع و اعمال محدودیت بیشتر برای نیروگاه‌های کشور وجود دارد.

وب‌گاه الف

شایعه مجدد استعفای رستم قاسمی و عدم حضور او در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، گمانه‌زنی‌ها برای خداحافظی قریب الوقوعش از وزارت راه و شهرسازی را تقویت کرده؛ هرچند هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هنوز چهار روز از خبر تکذیب استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی نگذشته که مجددا این موضوع در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است.

خبرگزاری دانا

فاطمه محمدبیگی گفت: در طول دو سال گذشته، سه الی چهار قانون مناسب در مجلس برای حمایت از تولید محتوای دیجیتال تصویب کرده و حمایت از استارت آپ‌های حوزه سلامت را با پیشنهاد در تبصره 17 در قالب اقتصاد دیجیتال سلامت گنجاندیم.