چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه الف

وزیر ارتباطات ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این وزارت خانه با همکاری سایر دستگاه های مسئول، پیگیری‌های لازم را در مراجع بین المللی به منظور احقاق حق نخبگان کشور و مردم ایران انجام خواهد داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، روز جمعه در برخی از استان‌های کشور بارندگی و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

طی 7 ماهه سال جاری تنها 1.5 میلیارد تومان مالیات از خانه‌های خالی و 12 میلیارد تومان از محل خانه‌های لوکس وصول شده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر انجمن شرکت‌های سرمایه‌گذار در آزادراه‌ها از بررسی شکایت تشکل‌ها از شاخص‌های تعدیل سازمان برنامه و بودجه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس آموزش و فناوری در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار آموزش و فناوری دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. ثبت اختراع استادان دانشگاه شریف در معتبرترین سیستم ثبت اختراع جهان دکتر سمیه کوهی دانشیار دانشکده مهندسی کامپیوتر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ترددشمار‌های فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 4.6 درصد کاهش تردد‌های برون شهری ثبت شده است.

خبرگزاری تسنیم

سفیر ایران در مجارستان با اشاره به مخالفت سرسختانه مجارستان با سیاست‌های تحریمی علیه ایران از رشد 56 درصدی حجم تجارت خارجی دو کشور در نیمه اول امسال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت و دانشگاه‌های علوم پزشکی طبق قانون مکلفند حساب‌های خود در شبکه بانکی را به حساب واحد خزانه نزد بانک مرکزی منتقل کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از 10 برابر شدن صدور مجوزهای کسب‌وکار در جهت تسهیلگری اشتغال در دولت سیزدهم خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر تجاری سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی با بیان"مناطق آزاد در کشور کارکرد خود را از دست داده‌اند"گفت: مناطق آزاد از حیز انتفاع ساقط شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حالی‌که برخی دستگاه‌های دولتی برای تخصیص اراضی مازاد خود به طرح نهضت ملی مسکن مقاومت می‌کردند اما چند دستگاه اراضی خود را به وزارت راه وشهرسازی تحویل داده‌اند.

خبرگزاری دانا

وزیر ارتباطات نسبت به اقدام اخیر گوگل علیه اپلیکیشنهای بومی واکنش نشان داد و گفت: پیگیری های لازم را در مراجع بین المللی به منظور احقاق حق نخبگان کشور و مردم ایران انجام خواهیم داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جعفری گفت: تا پایان امسال اولین بسته هزار واحدی نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید تکمیل و تحویل متقاضیان در شهر پرند خواهد شد.

وب‌گاه الف

پایگاه تخصصی اویل‌پرایس نوشت، مشکل گازی اروپا شدت گرفته است و ایران با آگاهی از فرصت‌های متعدد برای بهره‌برداری از این وضعیت به نفع خود در حال افزایش تولید در میدان گازی پارس جنوبی است و روش‌هایی برای رساندن این گاز به دست مشتریان اروپایی در اختیار دارد.