چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

امنیت غذایی دارای چهار رکن اصلی "فراهمی غذا"، "دسترسی فیزیکی و اقتصادی به غذا"، "مصرف و سلامت غذا" و "ثبات و پایداری (تاب‌آوری) " است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ نود و نهمین نشست علمی - تخصصی با مدیریت علمی: دکتر فرخ مسجدی؛ رئیس امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین با سخنرانی: دکتر اسکندر زند؛ استاد مؤسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور، دکتر علی اکبر باغستانی؛ عضو هیئت علمی موسسه پژوهش‌های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی و با مشارکت فعال جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی،...

خبرگزاری دانا

موحد گفت: امروز دشمن در یک جنگ تمام عیار شناختی و ترکیبی با محوریت شبه افکنی، انحراف افکار عمومی و القای یاس و ناامیدی به مقابله با نظام اسلامی برخاسته و مهمترین و بزرگترین ابزاری که می تواند با آن مقابله کند رسانه است.

خبرگزاری دانا

خزاعی گفت: در حال حاضر 225 شهر بالای پنجاه هزار جمعیت کشور فاقد سالن سینما هستند و تا پایان امسال 200 سالن تجهیز و به مرحله بهره برداری می رسد.

خبرگزاری مهر

معاون دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از صادرات 2.5 میلیون تن قیر در هفت ماهه سال جاری خبر داد.

وب‌گاه گسترش

نتایج مطالعه شاخص رضایت فروش جی دی پاور در سال 2022 منتشر شد. ما قبلاً در پدال به کرات بحث افزایش قیمت خودروها در بازارهای جهانی را پوشش داده‌ایم اما بازهم باید به این موضوع بپردازیم.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، گفت: فرودگاه جدید برای چابهار حتما نیاز این منطقه است و برخی ابهامات فنی باید برطرف شود که این موضوع را پیگیری می‌کنم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امید قالیباف با بیان اینکه تورم تولید در بخش خودرو در تابستان 2 درصد بود، گفت: آمار تولید هفت ماهه خودروسازان نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد رشد دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آخرین وضعیت بازگشایی نمادهای سهام عدالت را در این خبر بخوانید

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدیف بدری گفت: استعفای وزیر راه به طور رسمی اعلام نشده است و این موضوع فقط در رسانه‌ها مطرح شده است.

خبرگزاری دانا

سردار رستمعلی آتانی گفت: در هفنه بسیج بیش از 1336 عنوان برنامه متنوع تدارک دیده شده که 80 برنامه آن شاخص است.