چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون عمران بیان کرد: متاسفانه دولت برنامه‌ای برای توسعه فرودگاه‌ها نیاورده است حالا با توجه به این که وزیر گفته وقتی وارد فرودگاه امام می‌شوم انگار وارد روستا شده‌ام شاید توسعه در فرودگاه‌ها بالاخره صورت گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس صندوق تثبیت بازار سرمایه با بیان اینکه تصمیم‌گیری در مورد فروش سهام عدالت وابسته به نظر شورای‌عالی بورس است، گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده سود سهام عدالت عملکرد سال گذشته، 2 برابر سال 99 است و مقرر شده نخستین مرحله واریزی سود سهام تا پایان آذرماه پرداخت شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس صندوق تثبیت بازار سرمایه با بیان اینکه تصمیم‌گیری در مورد فروش سهام عدالت وابسته به نظر شورای‌عالی بورس است، گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده سود سهام عدالت عملکرد سال گذشته، 2 برابر سال 99 است و مقرر شده نخستین مرحله واریزی سود سهام تا پایان آذرماه پرداخت شود.

وب‌گاه عصر ایران

شاید اگر اندیشه‌های مختلف حذف نمی‌شد امروز جوانان کشور نماینده یکی از این تفکرها در جامعه بودند اما حالا آنها نماینده هیچ تفکری نیستند و تنها حرف خود را می‌زنند که آتشی برآمده از سرخوردگی و دیده نشدن است.

خبرگزاری مهر

درگذشت تاریخ پژوه، دعوت از تورگردانان به ایران، همکاری ایران وتاجیکستان، ماجرای حبس بازدیدکنندگان موزه رضا عباسی و انتشارآمار سفر از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو کمیسیون عمران گفت: استعفای وزیر راه به طور رسمی اعلام نشده است و این موضوع فقط در رسانه‌ها مطرح شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فهرست منتخبین قرعه‌کشی، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

حواله‌های سوخت صرفه‌جویی شده در نیروگاه‌های تجدیدپذیر به ارزش 25 هزار میلیارد ریال به سرمایه‌گذاران این نیروگاه‌ها پرداخت شد.

خبرگزاری دانا

مشخصه و هدف یک دانشجو مردمی بودن و فراگیری علم و دانش برای خدمت رسانی بی منت به مردم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیل به علت تغییرات اقلیمی و اکولوژیک کشور در مقاطع زمانی خاصی رخ می‌دهد و در این مقاطع زمانی مختلف به علت شکل و شدت بارندگی حالت سیلابی و مخرب به خود می‌گیرد. این سیلاب‌ها برای حفظ شرایط اکولوژیک آب مفید نیست مگر با گذر زمان که مواد موجود در آن‌ها رسوب کنند تا در مقطعی آب خوبی داشته باشیم.

خبرگزاری مهر

مازوت سوزی نتیجه مصرف بی رویه گاز است، قطع انشعاب9300 خانوار تهرانی و تامین کسری گاز ایران با قرارداد سوآپ روسیه از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

وب‌گاه عصر ایران

در یک سال اخیر اثبات کردیم که تحریم و فشارهای دشمن نمی‌تواند ایران را محصور و منزوی کند، هرچند هزینه‌هایی به ما تحمیل کرده است.

خبرگزاری تسنیم

تاکنون 426 هزار و 637 درخواست اخذ مجوز برای 22 دستگاه اصلی در درگاه ملی مجوزها به ثبت رسیده که مجوز 29 درصد درخواست‌ها (معادل 124 هزار و 70 مورد) صادر شده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ رشد و گسترش فعالیت صنایع کوچک و متوسط می‌تواند اثر قابل توجه بر روی اشتغال نیروی کار در جامعه داشته باشد. بررسی تجربه توسعه در دیگر کشور‌ها نشان می‌دهد این بخش اقتصاد می‌تواند نقش قابل توجهی در رشد اقتصاد ایفا کنند و به شکوفا شدن بخش صنعت در یک اقتصاد بیانجامد. علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ابتدای این دوره از مجلس، حقوق دولتی معادن 4 هزار میلیارد تومان بود که هم اکنون با افزایش 10 برابری به 40 هزار میلیارد تومان رسیده است.