چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر هیات بزرگ تجاری روسیه به ایران عرصه دیگری از همکاری‌های در حال گسترش تهران و مسکو را به نمایش گذاشت. تجار و بازرگانان روسی روز سه‌شنبه با حضور در اتاق بازرگانی ایران در همایشی که نام ایران و روسیه را بر خود داشت و یادآور روابط تاریخی تهران و سن‌پترزبورگ بود و از نظر تعداد مشارکت کنندگان میان دو کشور بی سابقه توصیف شد، اقتصاد را به لیست همکاری‌های سیاسی و نظامی - استراتژیک افزودند....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس گزارش مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو، بررسی وضعیت تبخیر در حوضه‌های آبریز کشور نشان از آن دارد که در این هفته و هفته آینده روند تبخیر نسبت به هفته قبل تغییر چندانی نداشته ضمن آنکه این روند کاهشی است.

وب‌گاه الف

سلامت غذا و ثبات و پایداری سیستم غذا یک اصل مهم در امنیت غذایی است هر فرد در جهان به صورت متوسط برای تامین غذای سالم، باید 3.5 دلار در روز هزینه کند. اکنون در جهان 827 میلیون نفر گرسنه داریم. آفریقا صدر نشین عدم وجود امنیت غذایی است. 85 درصد از نیاز غذایی کشور در داخل تامین می شود. سه عامل اصلی نا امنی سیاسی، خشکسالی و تورم فزاینده متهمین اصلی گرسنگی جهانی هستند.

وب‌گاه گسترش

در دوره اوج مصرف برق امسال، هشت میلیون قبض رایگان برق صادر شد و 42 درصد مشترکان مشمول پاداش خوش‌مصرفی شدند و آنطور که وزیر نیرو وعده داده، سال آینده این عدد به 72 درصد ارتقا می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم

تجمع صنفی کارگران ذوب آهن با قول مسئولین جهت رفع مشکلات به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون عمران بیان کرد: با توجه نقاهتی که آقای رستم قاسمی دارد، پویایی لازم وجود ندارد. اگر دولت به این نتیجه نرسیده که ایشان نمی‌تواند ادامه بدهد، مجلس از قوه نظارتی خود استفاده میکند. در واقع اگر آقای رستم قاسمی کنار نرود، ایشان را استیضاح می کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت بازار گوشت، تأمین ارز 3میلیارد دلاری برای دارو و تجهیزات پزشکی و علت فرود پرواز زاهدان در فرودگاه امام خمینی از اخبار اقتصادی امروز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: همزمان با کاهش دما فردا در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز شاهد بارش برف خواهیم بود.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حواله‌های سوخت صرفه‌جویی شده در نیروگاه‌های تجدیدپذیر به ارزش 2.5 هزار میلیارد تومان به سرمایه‌گذاران این نیروگاه‌ها پرداخت شد.

خبرگزاری دانا

نخستین کارخانه هوشمند تمام ایرانی با استفاده از مهندسی معکوس با ظرفیت تولید 36 میلیون قطعه جوجه یکروزه در سال توسط شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر در بندرانزلی به بهره برداری رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام ایران خودرو، محصول پژو 207 ایران‌خودرو از دوشنبه 30 آبان‌ماه در بورس کالا عرضه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انگلیس درباره «هدف قرار دادن» شخصیت‌های برجسته توسط روسیه و چین و کشورهای خارجی هشدار داد.