چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون عمران بیان کرد: با توجه نقاهتی که آقای رستم قاسمی دارد، پویایی لازم وجود ندارد. اگر دولت به این نتیجه نرسیده که ایشان نمی‌تواند ادامه بدهد، مجلس از قوه نظارتی خود استفاده میکند. در واقع اگر آقای رستم قاسمی کنار نرود، ایشان را استیضاح می کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت بازار گوشت، تأمین ارز 3میلیارد دلاری برای دارو و تجهیزات پزشکی و علت فرود پرواز زاهدان در فرودگاه امام خمینی از اخبار اقتصادی امروز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: همزمان با کاهش دما فردا در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز شاهد بارش برف خواهیم بود.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حواله‌های سوخت صرفه‌جویی شده در نیروگاه‌های تجدیدپذیر به ارزش 2.5 هزار میلیارد تومان به سرمایه‌گذاران این نیروگاه‌ها پرداخت شد.

خبرگزاری دانا

نخستین کارخانه هوشمند تمام ایرانی با استفاده از مهندسی معکوس با ظرفیت تولید 36 میلیون قطعه جوجه یکروزه در سال توسط شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر در بندرانزلی به بهره برداری رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام ایران خودرو، محصول پژو 207 ایران‌خودرو از دوشنبه 30 آبان‌ماه در بورس کالا عرضه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انگلیس درباره «هدف قرار دادن» شخصیت‌های برجسته توسط روسیه و چین و کشورهای خارجی هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت راه از شناسایی 8100 هکتار زمین مازاد در اختیار ادارات و دستگاههای دولتی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داده که 3100 هکتار آن به نام این وزارتخانه سند خورده اما هنوز نیمی از زمین‌های شناسایی‌شده به خانه‌سازی برای مردم اختصاص داده نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک منبع آگاه گفت: رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی امروز به جلسه هفتگی هیئت دولت نرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزارت راه و شهرسازی از شناسایی 8100 هکتار زمین مازاد در اختیار ادارات و دستگاههای دولتی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داده که 3100 هکتار آن به نام این وزارتخانه سند خورده اما هنوز نیمی از زمین‌های شناسایی شده که ادارات برای پروژه‌های تعطیل و متوقف خود در اختیار گرفته بودند به خانه‌سازی برای مردم اختصاص داده نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیسیون اروپا از پیوستن سه کشور اروپایی به منطقه آزاد شنگن در اتحادیه اروپا خبر داد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پایان معاملات روز چهارشنبه، 406 نماد رشد قیمت داشتند و 251 نماد کاهش قیمت داشتند.

خبرگزاری دانا

راهداری قم با ارسال جوابیه ای به خبر مسدود شدن تنها راه دسترسی به بیمارستان امام رضا علیه السلام قم پاسخ داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر نیرو گفت: پروژه‌های اضطراری در موضوع آبرسانی نیز در بیش از 80 شهر کشور تعریف شده که باید در زمان تعیین شده به مرحله بهره‌برداری برسند.