چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه عرشه آنلاین

اجرای برنامه‌های ورزشی و فعالیت بدنی دانش آموزان در زنگ ورزش، هوای آزاد و فضای باز روز دوشنبه (23 آبان ماه) به علت آلودگی هوای شهر تهران "ممنوع" است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرض کنید که خیزش کنونی استمرار بیابد و مثلا پس از چند ماه وضعیت به صورت قدرت دوگانه درآید مثل اواخر 1357. در این زمان یک اصلاح‌طلب قرار است چه تصمیمی بگیرد؟ در کجای این معادله قرار است بایستد؟ یا که اصلا قرار نیست کاری بکند چون اصلاح‌طلب است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران از کاهش 30 درصدی تقاضای مصرف مرغ در پایتخت نسبت به ماه‌های گذشته خبر داد و آن را دلیلی برای افت قیمت مرغ به زیر نرخ مصوب دانست.

خبرگزاری مهر

در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور طرح شهرهای مولد کشاورزی نهایی و مقرر شد در فاز نخست 5 نقطه ساحلی کشور تعیین و اجرای این طرح آغاز شود.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 13 تهران از آغاز مرحله دوم عملیات لایروبی، مرمت و احیا قنات سلیمانیه توسط اداره مسیل‌ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه خبر داد.

خبرگزاری دانا

کارشناس سبزی و صیفی مدیریت زراعت سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان گفت: امسال به خاطر کاهش منایع آبی یک هزار و 47 هکتار کاهش سطح کشت داشتیم و چند سال اخیر به تدریج سطح زیر کشت کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور طرح شهرهای مولد کشاورزی نهایی و مقرر شد در فاز نخست 5 نقطه ساحلی کشور تعیین و اجرای این طرح آغاز شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

فردا زنگ ورزش مدارس شهر تهران تعطیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

چند هفته از اعتراض‌ها در کشور می‌گذرد. در ایران، طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی فعالیتی فراگیر است و میلیون‌ها تن به آن علاقمند هستند و در سطح‌ها و به میزان متفاوت به آن می‌پردازند. این جامعه‌ی بزرگ، طبیعتا نسبت به جریان‌های اجتماعی و سیاسی هم به کم‌وبیش حساسیت نشان می‌دهد و هیچ‌گاه در مجموعه رویدادهایی مانند اعتراض‌های اخیر حاشیه‌نشین نبوده است.

وب‌گاه گسترش

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان در مناطق شهری افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا، افزایش ابر و وزش باد در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجرای برنامه‌های ورزشی دانش آموزان در زنگ ورزش، هوای آزاد و فضای باز روز دوشنبه (23 آبان ماه) به علت آلودگی هوای شهر تهران ممنوع است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، تردد حداقلی گروه‌های حساس از جمله کودکان، زنان باردار، بیماران قلبی، عروقی و تنفسی و سالمندان و همچنین استفاده از ماسک‌های مناسب همچون N 95 برای روز‌هایی که شرایط هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد باید مورد توجه قرار گیرد.

وب‌گاه گسترش

شهردار تهران از دریافت مجوز از شورای عالی امنیت ملی برای واردات اتوبوس‌های دست دوم خارجی خبر داد.

خبرگزاری دانا

گچساران از مشکلات بسیاری رنج می‌برد ولی مشکل ناتمام ماندن فازدوم جاده کمربندی درد مضاعفی است که همه‌روزه جان مردم را تهدید می‌کند؛ پروژه‌ای که این روزها بازهم به کما رفته است.