چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسماعیل مرادیان با اشاره به افزایش 50 درصدی نرخ گوجه فرنگی نسبت به هفته گذشته، گفت: قیمت گوجه فرنگی همواره در ماه‌های آبان و آذر افزایشی می‌شود و از آنجایی‌که در سال جاری بارندگی‌های پاییزه دیرتر از زمان همیشگی انجام شد از این‌رو افزایش نرخ گوجه فرنگی نسبت به سال‌های گذشته دیرتر اتفاق افتاد.

خبرگزاری دانا

با توجه به پایش های مستمر جهت شناسایی موارد مشکوک به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان که برخی نقاط کشور با آن درگیر هستند، این بیماری تاکنون در مرغداری‌ها و حیات وحش سیستان وبلوچستان مشاهده نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران بر ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی در فضای باز تاکید کرد.

وب‌گاه گسترش

نایب رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به افزایش 50 درصدی نرخ گوجه فرنگی نسبت به هفته گذشته، گفت: قیمت گوجه فرنگی همواره در ماه‌های آبان و آذر افزایشی می‌شود و از آنجایی‌که در سال جاری بارندگی‌های پاییزه دیرتر از زمان همیشگی انجام شد از این‌رو افزایش نرخ گوجه فرنگی نسبت به سال‌های گذشته دیرتر اتفاق افتاد.

خبرگزاری دانا

بهزاد شهرکی، مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از راه اندازی 80 سایت الگویی تولیدی و ترویجی در اراضی کشاورزی استان راه اندازی شد.

خبرگزاری دانا

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون توسط کارشناسان این مدیریت بیش از 55 هزار مورد بازرسی به انجام رسیده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران از لحظاتی پیش در محل استانداری تهران تشکیل جلسه داد و بر ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی در فضای باز و خودمراقبتی شهروندان تأکید شد.

خبرگزاری دانا

در حالی که قیمت مرغ در روزهای اخیر به زیر نرخ مصوب خود رسیده و هر کیلوگرم از این محصول به طور قالب 58 تا 60 هزار تومان به فروش می‌رسد، کارگروه برنامه‌ریزی تولید گوشت مرغ کشور پیش بینی کرد قیمت این محصول طی هفته‌های آینده دوباره کاهش می‌یابد.

خبرگزاری دانا

شهردار تهران گفت: واردات اتوبوس‌ها از خارج کشور قرار در دستور کار قرار دارد و البته شرکت‌های سرمایه گذار باید آنها را وارد تهران کنند اما به دنبال این هستیم فراتر از اینها به بحث تراموا و مترو هم وارد می‌شویم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر: پس از بررسی و ارزیابی خدمات و فعالیت‌های 590 آزمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سال گذشته، از مجموعه آزمایشگاه‌های دانشکده مهندسی هوافضا، آزمایشگاه آنالیز دانشکده مهندسی شیمی و از فریبا علی کارشناس اداره آزمایشگاه‌های تخصصی و خدمات فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان رابط برتر تقدیر به عمل آمد. در...

خبرگزاری تسنیم

زنگ ورزش دانش‌آموزان تهرانی فردا دوشنبه 23 آبان ماه تعطیل است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران بر ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی در فضای باز تاکید کرد.