سه‌شنبه 1 خرداد 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا در شمال سیستان و بلوچستان، کرمان، شمال و غرب هرمزگان، جنوب فارس، مرکز جنوب و جنوب غرب کرمان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سارقان در پوشش بلال فروشی خودرو را با بار آن ربودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست نقش مهمی در فرهنگ‌سازی و ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست دارد.

خبرگزاری دانا

احمد توکلی گفت: با توجه به اینکه در سفر رئیس‌جمهوری مبلغ 330 میلیارد تومان برای اتمام پروژه محور نور - چمستان - آمل از سال 401 تا 1403 اعتبار پیش‌بینی شد برای این پروژه پیگیر تخصیص اعتبار هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدحسین موسوی فر، رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست، ادعای یک رسانه عربی مبنی بر دیدار علی سلاجقه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با رییس سرویس اطلاعاتی مصر در قاهره را قویا تکذیب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از فک پلاک و اعزام خودروهای دارای نقص فنی واضح به تعمیرگاه خبرداد.

خبرگزاری دانا

علیرضا الماسوندی گفت: با توجه به شرایط مازندران و نیاز همزمان به آب آشامیدنی و کشاورزی، این آمادگی وجود دارد که در دولت سیزدهم طرح‌های مرتبط با آب در مازندران در فهرست طرح‌های اولویت‌دار قرار بگیرد و اعتبارات لازم اختصاص یابد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در بازدید اخیری که از دریاچه ارومیه داشتیم، وزارت نیرو اعلام کرد که "تونل کانی سیب" بهمن ماه تکمیل شده و آب به دریاچه ارومیه می‌رسد.

خبرگزاری مهر

بیستمین نمایشگاه محیط زیست در نمایشگاه بین المللی تهران و با حضور فعالان این عرصه آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

تربت جام مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: امسال بیش از 58 هزار تن ذرت علوفه‌ای از مزارع زیر کشت این شهرستان برداشت گردید

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر تهران تذکراتی را ارایه کردند و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری از وزارت کشور خواست تا برای آسیب زنندگان به اموال عمومی تدبیری کند.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست با تکذیب خبر دیدار دکتر سلاجقه با رییس سرویس اطلاعاتی مصر در قاهره، گفت: دکتر سلاجقه در سفر به کشور مصر با وزیر امور خارجه این کشور و برخی از همتایان محیط زیستی خود در سایر کشورها دیدار و گفت و گو کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران گفت: حمله به پرسنل مترو و تخریب اموال عمومی بسیار کار ناشایستی است و وزارت کشور باید نسبت به جلوگیری از وقوع این اتفاقات و برخورد با عاملان اقدام کند.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: از وزارت کشور می‌خواهم نسبت به افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند واکنش نشان دهد.