دوشنبه 16 مهر 1403

طرح "ورزش در خانه" در خراسان رضوی آغاز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
طرح "ورزش در خانه" در خراسان رضوی آغاز شد

مشهد - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: طرح انجام تمرینات ورزشی در منزل با عنوان "ورزش در خانه" با همکاری هیاتهای ورزشی در این استان آغاز شد.

فرزاد فتاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح به واسطه تعطیلی مراکز ورزشی و برای ترغیب مردم به ورزش و تداوم فعالیتهای ورزشی در منزل چند روزی است که راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: هیات ورزشهای همگانی و سایر هیاتهای ورزشی در این طرح با ورزشکاران مرتبط با این مجموعه‌ها کلیپهای ورزش و نرمش ورزشکاران در خانه را از سطح استان جمع‌آوری می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در این راستا از مردم خواسته‌ایم با رعایت موازین شرعی و اخلاقی ویدئوهای ورزش در خانه خود را به معاونت ورزش همگانی این اداره ارسال کنند و این تصاویر پس از بازبینی انعکاس داده خواهد شد.

فتاحی با بیان این که طی سه روز گذشته بیش از 500 ویدئوی ورزشی دریافت شده است افزود: اردیبهشت ماه امسال نیز طرح مشابهی در خراسان رضوی به اجرا در آمد که طی آن 35 هزار ویدئو برای ما ارسال شد و رتبه نخست را در کشور به دست آوردیم.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود با این شروع خوب، جایگاه نخست خراسان رضوی در طرح "ورزش در خانه" حفظ شود و علاوه بر آن مردم بیش از پیش برای تداوم ورزش با وجود تعطیلی اماکن ورزشی اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مقرر شد علاوه بر هیات ورزشهای همگانی، سایر هیاتهای ورزشی کلیپها و برنامه‌های آموزش ورزشی خود را برای مخاطبان رشته های ورزشی خود ارسال کنند و به نوعی از این فرصت برای ترویج و تقویت رشته‌های مختلف ورزشی بهره برداری کنند.

بر اساس اعلام هیات ورزشهای همگانی خراسان رضوی علاقه‌مندان می توانند ویدئوهای ورزشی خود در منازل را به آی دی hamegani_razavi.ir در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارسال کنند.

طبق آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت 406 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید 19 در کشور به 47 هزار و 95 تن رسید.

*س_برچسب‌ها_س*