سه‌شنبه 17 مهر 1403

علی‌نژاد: نامه اعتراضی تیم‌ها به وزارت ورزش نرسیده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
علی‌نژاد: نامه اعتراضی تیم‌ها به وزارت ورزش نرسیده است

تهران - ایرنا - معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: نامه‌ای مبنی بر اعتراض تیم‌ها برای آغاز لیگ برتر فوتبال به این وزارتخانه نرسیده است.

«مهدی علی‌نژاد» امروز (جمعه) در یک برنامه تلویزیونی در مورد نامه اعتراضی چهار باشگاه لیگ برتری مبنی بر تعطیلی لیگ برتر فوتبال افزود: تا کنون چنین نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان نرسیده است. شاید آورنده این نامه در ترافیک مانده و یا در تبریز، مشهد و یا قائمشهر جا مانده است اما تاکنون چنین نامه‌ای به دست ما نرسیده است.

وی افزود: انتشار این نامه در فضای مجازی بوده و به دست ما نرسیده است. به همین خاطر نمی‌تواند مراحل اداری خودش را طی کند. هر کاری قوانین خاص خودش را دارد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: این ستاد تصمیم گرفت که بازی‌ها از اواخر خرداد در لیگ برتر و لیگ دسته اول پیگیری شود. ما باید به صورت پلکانی بازگشایی ورزش را بررسی می‌کردیم. در حال حاضر بیشتر صنوف و مشاغل بازگشایی شدند. البته سیاست اصلی ما حفظ سلامت و معیشت مردم است.

وی اظهار داشت: تصمیم به برگزاری مسابقات مربوط به فدراسیون است و به باشگاهی این موضوع مربوط نمی‌شود. وزارت بهداشت هم دستورالعمل‌های بهداشتی را مصوب کرده و با اجرای پروتکل باید برنامه‌ها پیش رود.

علی‌نژاد یادآور شد: شرایط ایتالیا و اسپانیا نسبت به ایران در اوضاع کرونا به مراتب بدتر و میزان مرگ و میر بالاتری داشت، اما آنها کار خود را انجام دادند و تصمیم بر برگزاری بازی‌ها گرفتند. این ویروس تا 2 سال در ایران خواهد بود و در فصل پاییز شاهد موج دوم آن خواهیم بود. ستاد مبارزه با کرونا دستورالعملی را به ما ابلاغ کرده و در اختیار فدراسیون‌ها قرار داده است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: ما به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که آنها مجاز به انجام مسابقات هستند و تصمیم در مورد برگزاری و یا عدم برگزاری به عهده آنها است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*